fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
XaXaXaXa potřetí v krajském kole pIšQworek
Výsledky EXCELENCE ZŠ 2017
Složení školské rady
8 9 10
11 12 13 14
Florbalový turnaj pro střední školy
15 16
Pozvánka na maturitní ples 4.A
Maturitní noviny třídy 4.A
Ohlédnutí za maturitním plesem 4.A
18 19 20
Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2018
Mléko do škol: aktuality a dodávky v lednu
22 23 24

6.4.2016
Datum ukončení:
11.4.2016

Ve středu 6.4.2016 jsme se spolu s několika studenty gymnázia a paní učitelkou Justýnovou vydali na dlouhou cestu do Anglie. Po hodině cesty jsme vyzvedli další žáky z gymnázia Blovice. Po několika hodinách jsme dorazili k Eurotunelu, kde jsme museli projít hraniční kontrolou. Tři hodiny nato jsme konečně dorazili do Londýna. Prohlídku jsme zahájili hned po příjezdu, asi v půl šesté ráno. Hned první den nás ohromil Millennium Bridge, vlnící most známý z Harryho Pottera. Pokračovali jsme k Tower Bridge, pevnosti Tower a ke katedrále sv. Pavla, odkud jsme měli překrásný výhled na celý Londýn. Metrem jsme se dostali na nejznámější nákupní zónu Londýna – Oxford Street. Tam jsme měli dvouhodinový rozchod a nakupovali dle libosti. Okolo osmé večer jsme dorazili do Oxfordu a ubytovali se v rodinách.

Další den ráno jsme vyrazili do rodiště spisovatele Williama Shakespeara, do Stratfordu. V odpoledních hodinách jsme navštívili překrásný hrad Warwick, kde jsme strávili celé odpoledne. K večeru jsme se vrátili zpátky do Oxfordu, tam jsme si prohlédli univerzitní koleje a několik památek.

V sobotu ráno jsme vyrazili do lázeňského města Bath, kde jsme měli rozchod a čas na nakupování. Prošli jsme celé město, podívali jsme se na Královský půlměsíc a další zajímavá místa. Poté jsme přejeli do města Salisbury, kde jsme si prohlédli jednu z nejkrásnějších katedrál Velké Británie. V místním supermarketu jsme nakoupili dárky pro rodinu a zásoby potravin. K večeru jsme měli možnost vidět Stonehenge při západu slunce, což bylo krásné zakončení náročného dne.

Poslední den po rozloučení s rodinami jsme vyrazili na prohlídku královského sídla Windsor Castle, kde někteří měli takové štěstí, že spatřili královnu. Po prohlídce hradu jsme se vydali zakončit náš výlet do Londýna. Nejprve jsme si prohlédli Buckinghamský palác, poté jsme šli na Piccadilly Circus, kde jsme měli "záchodovou pauzu" v [ba:rgr kingu], [ems:i dounald] nebo v [kej ef s:i]. Na Piccadilly nás asi nejvíce zaujali pouliční umělci a celková atmosféra. Nejstarším světovým metrem, Londýnským metrem, jsme se přes Baker Street dostali do muzea voskovým figurín Madame Tussaud's. Večer jsme si došli na večeři, zatancovali si a okolo Big Benu a Coca cola [Kouka koula] London Eye jsme šli směrem k autobusu. Celý výlet se nám moc líbil a se všemi jsme se shodli, že bychom si ho hned zopakovali. Hodnotíme 10 z 10.

Z exkurze do Anglie žáci připravili i video.

Fotogalerie:

London Millennium BridgeTower_Bridge_sunset_December_2006.jpgTower of London

St. Paul´s CathedralOxford StreetStratford

Warwick CastleOxford CollegeBath/Královský půlměsíc

Salisbury CathedralStonehengeWindsor Castle

Buckingham PalacePiccadilly CircusBaker StreetMadame TussaudsBig BenCoca Cola London Eye

U obrázků je povoleno nekomerční šíření.