fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
1
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
Logická olympiáda 2017
Měsíční plán akcí: srpen 2017
2
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
3
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
4
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
5
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
6
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
7
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
8
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
9
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
10
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
11
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
12
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
13
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
14
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
15
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
16
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
17
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
18
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
19
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
20
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
21
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
22
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
23
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
24
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
25
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
26
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
27
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
28
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
29 30
Projekt "Přírodovědná laboratoř"
31 1
Měsíční plán akcí: září 2017
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.