fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
29 30
Projekt "Přírodovědná laboratoř"
31 1
Měsíční plán akcí: září 2017
2 3
4 5 6
Napsali jsme o sobě: 1.A se představuje
7
Napsali jsme o sobě: 1.A se představuje
8
Pavla je druhá nejlepší v republice!
Napsali jsme o sobě: 1.A se představuje
9
Pavla je druhá nejlepší v republice!
10
11
Tisková zpráva: Projektové dny gymnazisty zavedly do automobilky ....
12
Tisková zpráva: Projektové dny gymnazisty zavedly do automobilky ....
13 14 15 16 17
18
Projekt Mléko do škol 2017/18
19 20 21 22 23 24
25 26
Corny 2017
27 28 29 30
Blíží se konec termínu pro registraci do Logické olympiády
1
Měsíční plán akcí: říjen 2017
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Komerční banky > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_18

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 6.12.2013


KOMERČNÍ BANKY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: fianční trh, instituce finačního trhu, komerční (obchodní) banky

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou finačního trhu v České republice a seznámí se rovněž s jeho institucemi. Další část je zaměřena na komerční (ochodní) banky jakožto významné instituce finačního trhu v ČR. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků. Materiál má za cíl vést žáka k odpovědnému nakládání s finančími prostředky

Aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.