fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
XaXaXaXa potřetí v krajském kole pIšQworek
28
Výsledky EXCELENCE ZŠ 2017
Romance pro křídlovku
Internetová matematická olympiáda
29 30
Best In English
1
Přihlašování k maturitě JARO 2018
Měsíční plán akcí: prosinec 2017
2 3
4
Ekonomická olympiáda
5 6
Vánoční koncert
7
Složení školské rady
8 9 10
11 12 13 14
Florbalový turnaj pro střední školy
15 16
Pozvánka na maturitní ples 4.A
Maturitní noviny třídy 4.A
Ohlédnutí za maturitním plesem 4.A
17
18 19 20
Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2018
21
Mléko do škol: aktuality a dodávky v lednu
22 23 24
PF 2018 od firmy Antee
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Moderní ekonomické směry > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_04

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 17.9.2013


MODERNÍ EKONOMICKÉ SMĚRY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Neoklasická ekonomie, keynesiánství, monetarismus, institucionalismus

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky se čtyřmi hlavními proudy současné ekonomie. Žák se seznámí s názory hlavních představitelů nedávného a současného ekonomického myšlení. Tyto poznatky si uvede do souvislosti s vědomostmi a dovednostmi získánými v dějepise a dalších společenských vědách.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky vždy právě jednomu ekonomickému směru. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu žák získává okamžitě, opětovné spuštění testu je možné stiskem klávesy F5.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.