fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24 25 26
Napsali (i) o nás: Úspěšní na zeměpisné olympiádě
27
Okresní finále SŠ ve florbalu
28 29 1
Měsíční přehled akcí: březen
2 3
Pohodáři: Kanada
4 5
Výběrový lyžařský kurz v Rakousku - akce zrušena
6
Petrohradská univerzitní olympiáda
Města, obce a osady žáků naší školy
Krajské kolo Konverzační soutěže v RUJ nám i letos přineslo úspěch
Fotogalerie: Den ochrany klimatu - voda (projektový den BEACON)
Krajské kolo Finanční gramotnosti nám přineslo dvě třetí místa
7 8
9 10 11
Uzavření školy
12
Zrušení zájezdu do Anglie
13 14 15
16
Informace ředitele školy k uzavření školy pro žáky
17 18 19 20 21 22
23
Potvrzení pro žáky a rodiče
Tisková zpráva MŠMT z 23.3.2020
24 25 26 27
MATURITY, ZÁVĚREČNÉ A PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY: JAK TO LETOS BUDE?
28 29
30
Jak ušetřit žákům půlhodinu denně? S programem Psaní hravě
31 1
100. hodina matematiky
Milevský zpravodaj: Rozhovor s Mgr. Petrem Bardou
2
První certifikát Psaní hravě
3 4 5
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Fotogalerie: Výuka základů národního hospodářství v primě I

Fotogalerie: Výuka základů národního hospodářství v primě I



Datum konání:
15.3.2016

Přibližně deset let "vyučují" naši studenti vyššího gymnázia (z druhého či třetího ročníku) základy národního hospodářství na nižším gymnáziu. Dvojice popř. trojice "učitelek" a "učitelů" vede zpravidla dvě hodiny výuky. První hodina je více zaměřena na různé aktivity (hry, řešení problémů ve skupině apod.), pomocí nichž lektoři uvedou žáky do problematiky, ve druhé hodině formou rozhovoru se žáky a procvičováním probíranou látku vysvětlí a upevní.

Fotogalerie zachycuje dvě vyučovací hodiny celého cyklu zpravidla osmi hodin, které proběhly 8. a 15. března 2016. Rolí učitelek se na výbornou zhostily Michaela Koudelková, Daniela Procházková a Anna Průšová (všechny ze 3.A). Jakožto studentky předmětu ekonomika a finance uvedly primány do "tajemství" potřeb, vzácnosti, nutnosti správně se rozhodovat při výběru z možných vzácných zdrojů apod. Velice názornou formou rovněž vysvětlily, kterak různé ekonomické systémy řeší základní ekonomické otázky. Na závěr připravily primánům opakovací test.