fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 1. ÚNORA 2021 DO 14. ÚNORA 2021
Měsíční plán akcí: únor 2021
2 3
Napsali o nás: Online příprava na přijímačky na gymnáziu zlákala i přespolní
4
Ředitel školy stanoví: Změny v konání maturitních zkoušek JARO 2021
5 6 7
8 9 10 11
Den otevřených dveří online 11. února 2021
Tiskopis přihlášky
12 13 14
15
Režim školy od 15.2.2021 (aktualizováno 15.2.2021)
16 17
Okresní kolo Zeměpisné olympiády
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
Režim školy od 27.2 do 21.3.2021
28
Aktualizace školních webových stránek v únoru 2021
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Krajské kolo Matematické olympiády Z9

Krajské kolo Matematické olympiády Z9



Datum konání:
22.3.2016

Výsledková listinamo.pngPo úspěchu na okresním kole Matematické olympiády kat. Z9 (pro žáky 9. tříd a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií) pozvala porota do krajského kola nejen sekundána Petra Koláře, který skončil na děleném 1. místě, ale i jeho spolužačku Pavlu Maškovou, která skončila na "okrese" čtvrtá.

V krajském kole v Českých Budějovicích si naši soutěžící své pořadí obrátili. Pavla se zařadila na velmi pěkné 9. místo. Stala se jednou ze 14 soutěžících, kteří byli označeni jako úspěšní řešitelé. Petr skončil pod čarou úspěšných řešitelů, avšak ne příliš daleko od ní na 17. místě. Nechal za sebou ještě 30 soutěžících, protože v krajském kole se mezi sebou "utkalo" celkem 47 mladých matematiků.

Oběma blahopřejeme a děkujeme jim za vzornou reprezentaci školy.

O kole okresním jsem psali 14. února 2016 v tomto článku.

Krajské kolo z pohledu samotných studentů:

Do Českých Budějovic jsme dorazili v časných ranních hodinách. Po příjezdu jsme obdrželi od organizátorů svačinku, kterou jsme oba ihned snědli. Poté nás rozdělili do tříd a my jen čekali na ty pekelně těžké úlohy. V zadání byly čtyři úlohy, na každou hodinu času. Matematická olympiáda je specifická v tom, že nestačí správný výsledek, nýbrž i náš postup musíme detailně popsat. Některé příklady se nám zdály řešitelné, ale některé byly velice složité. Po čtyřech hodinách přemýšlení a dumání, jsme se setkali na chodbě a dlouze konverzovali o řešení úloh. Výsledky nás velice překvapily a jsme z nich potěšeni.