fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 1. ÚNORA 2021 DO 14. ÚNORA 2021
Měsíční plán akcí: únor 2021
2 3
Napsali o nás: Online příprava na přijímačky na gymnáziu zlákala i přespolní
4
Ředitel školy stanoví: Změny v konání maturitních zkoušek JARO 2021
5 6 7
8 9 10 11
Den otevřených dveří online 11. února 2021
Tiskopis přihlášky
12 13 14
15
Režim školy od 15.2.2021 (aktualizováno 15.2.2021)
16 17
Okresní kolo Zeměpisné olympiády
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
Režim školy od 27.2 do 21.3.2021
28
Aktualizace školních webových stránek v únoru 2021
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Krajské kolo soutěže v programování

Krajské kolo soutěže v programování



Datum konání:
20.4.2018

Žák naší školy se opět po pěti letech zúčastnil soutěže v programování.

Soutěž v programování probíhá klasickým systémem okresních, krajských a ústředních kol. 

Soutěžní kategorie:
 
1. Programovací jazyky žáci - určená pro žáky ZŠ a žáky odpovídajících ročníků víceletých gymnázií.
2. Programovací jazyky mládež - určená pro žáky SŠ do 19 let včetně.
3. Programování mikrořadičů - určená pro žáky ZŠ a SŠ do 19 let včetně
4. Programování webu  - určená pro žáky SŠ do 19 let včetně a žáky ZŠ.
   
Nepostupová soutěžní kategorie - pouze v krajském kole:
5. Užití kancelářských aplikací - úlohy z nástrojů MS Office

programming-898961_960_720.jpgTrojice nejlepších v kategorii programování žáciV Jihočeském kraji soutěž organizuje M-TES České Budějovice. Okresní kola se vzhledem k počtu účastníků nekonají a žáci se hlásí přímo do krajského kola.

V pátek 20. dubna 2018 se v doprovodu svého učitele Ing. Jiřího Školníka zúčastnil soutěže žák sekundy Karel Bartůněk, který soutěžil v kategorii programovací jazyky žáci. Spolu s ním soutěžili další tři žáci. Karel obsadil poslední čtvrté místo se ztrátou jediného bodu na třetího v pořadí. Ostatní soutěžící se soutěže již v minulém ročníku zúčastnili, takže Karel také trochu doplatil na svoji nezkušenost. Věřím, že pokud bude mít zájem se účastnit v příštích letech, bude mít předpoklady pro dosažení lepších výsledků. Přesto jakožto učitel informatiky jsem s výsledkem našeho soutěžícího spokojen, neboť je nutno ocenit i samotný fakt, že se do soutěže přihlásil. Letošní úlohy, které jsou společné i pro starší kategorii, byly celkem obtížné a navíc většina z nich se vzhledem k jejich charakteru lépe programuje v jiných jazycích než v jazyku Python, ve kterém Karel soutěžil.

Děkuji Karlovi za reprezentaci naší školy a věřím, že programování jej bude bavit nadále, že se mu tedy bude věnovat i budoucnu.

Uvádíme  kompletní výsledky.