fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30
Logická olympiáda 2021 - přihlašování
1
Aplikace Bakaláři (aktuální stav)
Měsíční plán akcí: říjen 2021 (aktualizováno)
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
MATURITA V ROCE 2022 (doplněno)
15 16 17
18 19 20 21
Vize Česka
22
pIšQworky
Vize Česka
Konference Příštích 10 let - Vize Česka
23
Studentský summit (1): Jak jsme se dostali na summit
Studentský summit (2): 1. přípravné setkání
24
Logická olympiáda 2021 - výsledky
25
Ředitelské volno 25.-26.10.2021
26
Ředitelské volno 25.-26.10.2021
27
První letošní soutěž v Psaní hravě
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Krajské kolo soutěže v programování

Krajské kolo soutěže v programování



Datum konání:
20.4.2018

Žák naší školy se opět po pěti letech zúčastnil soutěže v programování.

Soutěž v programování probíhá klasickým systémem okresních, krajských a ústředních kol. 

Soutěžní kategorie:
 
1. Programovací jazyky žáci - určená pro žáky ZŠ a žáky odpovídajících ročníků víceletých gymnázií.
2. Programovací jazyky mládež - určená pro žáky SŠ do 19 let včetně.
3. Programování mikrořadičů - určená pro žáky ZŠ a SŠ do 19 let včetně
4. Programování webu  - určená pro žáky SŠ do 19 let včetně a žáky ZŠ.
   
Nepostupová soutěžní kategorie - pouze v krajském kole:
5. Užití kancelářských aplikací - úlohy z nástrojů MS Office

programming-898961_960_720.jpgTrojice nejlepších v kategorii programování žáciV Jihočeském kraji soutěž organizuje M-TES České Budějovice. Okresní kola se vzhledem k počtu účastníků nekonají a žáci se hlásí přímo do krajského kola.

V pátek 20. dubna 2018 se v doprovodu svého učitele Ing. Jiřího Školníka zúčastnil soutěže žák sekundy Karel Bartůněk, který soutěžil v kategorii programovací jazyky žáci. Spolu s ním soutěžili další tři žáci. Karel obsadil poslední čtvrté místo se ztrátou jediného bodu na třetího v pořadí. Ostatní soutěžící se soutěže již v minulém ročníku zúčastnili, takže Karel také trochu doplatil na svoji nezkušenost. Věřím, že pokud bude mít zájem se účastnit v příštích letech, bude mít předpoklady pro dosažení lepších výsledků. Přesto jakožto učitel informatiky jsem s výsledkem našeho soutěžícího spokojen, neboť je nutno ocenit i samotný fakt, že se do soutěže přihlásil. Letošní úlohy, které jsou společné i pro starší kategorii, byly celkem obtížné a navíc většina z nich se vzhledem k jejich charakteru lépe programuje v jiných jazycích než v jazyku Python, ve kterém Karel soutěžil.

Děkuji Karlovi za reprezentaci naší školy a věřím, že programování jej bude bavit nadále, že se mu tedy bude věnovat i budoucnu.

Uvádíme  kompletní výsledky.