fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Přehled KK i ostatních soutěží a olympiád vyhlášených MŠMT ČR
27 28 29
Týká se i nás: JčK přispěje 10 miliony žákům ....
30
Olympiáda v českém jazyce
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2018
Jak jsme připravovali maturitní ples 4.A
2
3
Maturitní zpravodaj č. 47 - Přihlašování k maturitě
Ekonomická olympiáda
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
4
Ohlédnutí za Matematickým klokanem 2018
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
5
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
6
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Výsledky programu Excelence ZŠ 2018
7
Maturitní ples sexty
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Maturitní ples sexty (2013 - 2019)
8
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
9
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
10
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
11
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Matematická olympiáda
12
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
Varáci
13
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
14
Rozpis testování v Ekonomické olympiádě
15 16
17 18 19 20
Předvánoční sportovní den 2018
21
Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2019
Projektový den finanční gramotnosti
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1
PF 2019 od Antee
Měsíční plán akcí: leden 2019
PF 2019
2 3 4 5
Seminární práce v maturitním ročníku
6
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2019

Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2019



Datum konání:
21.12.2018

 

Ve třídě 4.A (2015-2019) podalo přihlášku k maturitě JARO 2019 celkem šestnáct žáků.

Graf č. 1 - Volitelný předmět ve společné částiVe společné části budou všichni maturanti absolvovat zkoušku z českého jazyka formou didaktického testu, písemné práce a ústní zkoušky. Ústní zkoušku vykonají ve stejném termínu jako profilovou část. Druhý předmět si mohou vybrat z cizího jazyka (didaktický test, písemná práce a ústní zkouška, která se bude konat společně s profilovou částí), nebo z matematiky (didaktický test). Pět studentů se rozhodlo pro matematiku a jedenáct studentů pro cizí, konkrétně pro anglický, jazyk - Viz graf č. 1: Volitelný předmět ve společné části.

Graf 2 4A.pngV profilové části si každý student volí právě dva předměty. Pokud se ve společné části rozhodl pro matematiku, musí si cizí jazyk zvolit v profilové části.  Z cizího jazyka tak musí maturovat každý student. Graf č. 2: Volitelné předměty profilové části ilustruje zájem žáků o volitelné předměty. Z uvedeného grafu je zřejmý zájem (vedle angličtiny)  především o německý jazyk, dějepis a geografii. 

Graf 3 4A.pngKombinace volitelných předmětů jsou různé, stejnou dvojici předmětů si zvolili maximálně dva žáci: viz graf č. 3: Kombinace volitelných předmětů.

Graf 4 4A.pngGraf č. 4: Zkoušky z cizího jazyka ukazuje, že polovina studentů maturuje za dvou cizích jazyků.    Z nich dva maturují ve společné části z matematiky a k ní si přibírají vedle angličtiny i ruštinu.  A z 11 studentů, kteří maturují ve společné části z cizího jazyka si šest přibírá v profilové části další cizí jazyk. Z osmi studentů, kteří maturují jen z jednoho cizího jazyka jsou tři "matematici" a zbylých pět si volí v profilové části již jen nejazykové profilové předměty. 


Graf 5 4A.pngGraf č. 5: Maturita z cizího jazyka ukazuje, že jazykových zkoušek je celkem 24, 16 z angličtiny, 5 z němčiny a 3 z ruštiny.

Graf 6 4A.pngPoslední dva grafy srovnávají volbu profilových předmětů studentů, kteří se zvolili ve společné části anglický jazyk, s volbou studentů, kteří se rozhodli pro matematiku.

Jak už bylo uvedeno dříve, maturanti, kteří se rozhodli pro matematiku ve společné části, si ve třech případech přibrali angličtinu a dva maturanti ještě další jazyk (viz graf č. 6: Maturita z matematiky a profilových předmětů). Zajímavé je, že poslední tři uvedení maturanti si již nepřibrali k matematice další přírodovědný předmět.

Grag 7 4A.png "Jazykáři" (viz graf č. 7: Maturita ze státní anglčtiny a profilových předmětů) svou volbou po dvou volitelných předmětech preferovali německý jazyk, dějepis a geografii. Ostatní předměty jsou z celého spektra jazyků, humanitních, přírodovědných i výchovných předmětů (výtvarný obor ve třech případech).