fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29
V dobrošovském jezdeckém klubu zachraňovali malou Cherry
30
Pilotní část Psaní hravě skončila. Rozhovor s jednou úspěšnou absolventkou
1
Měsíční plán akcí: květen 2020
2 3
4
Pokyn ředitele školy: Klasifikace za 2. pololetí šk.r. 2019/2020
5 6
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
7 8 9 10
11
OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ŠKOLY PRO OBDOBÍ PŘÍPRAVY NA MATURITU JARO 2020
Zpátky ve škole
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
ŽIVOT ZA DOBY KORONAVIROVÉ ANEB CO NÁS KORONAVIRUS (NE)NAUČIL
23 24
25
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
26
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
27
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
Ochrana zdraví - aktualizovaný materiál MŠMT ze dne 27.5.2020
28
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
29
Praktická maturitní zkouška z FYZ, CHE a BiO
30 31
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Úspěch na Pythagoriádě

Úspěch na Pythagoriádě



Datum konání:
16.5.2017

Tři naši primáni se v doprovodu svého učitele matematiky Mgr. Karla Dvořáka (zástupce ředitele naší školy) zúčastnili v Písku okresního kola dále nepostupové soutěže Pythagoriáda.

Pythagoriáda

Výsledková listinaPythagoriáda patří mezi oblíbené matematické soutěže. Je určena všem žákům 5., 6., 7.a 8. ročníků základních škol a jim odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, kteří mají zájem o matematiku.
Cílem Pythagoriády je zvýšit zájem o matematiku u co nejširšího počtu žáků. Úlohy této soutěže vycházejí ze znalostí matematiky odpovídajících ročníků ZŠ a víceletých gymnázií, zúčastnit se této soutěže může každý žák příslušného ročníku - není tedy nutné být matematickým talentem.

Příklady rozvíjí mj. prostorovou představivost či logické uvažování. Soutěž má dvě kola školní a okresní. Informace o konání okresního kola zjistíte u příslušného krajského garanta. Při této soutěži se nepoužívají ani tabulky, ani kalkulačky.

Úlohy pro jednotlivá kola jsou zpracovány autorským kolektivem tvořeným pedagogy ze ZŠ a víceletých gymnázií, úlohy prochází recenzí učitelů matematiky a pedagogickou recenzí. Obsah úloh nepřesahuje výstupy z RVP. (zdroj: web talentovaní.cz)

Nejlepším z našich se stal úspěšný řešitel Daniel Kolář na děleném 3. místě, neboť získal 10 bodů. Osm bodů a dělené 7. místo to je výsledek našich dalších dvou soutěžících: Karolíny Synkové a Marka Pokorného.

Jmenovaným blahopřejeme a děkujeme za reprezentaci školy.