fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2017
2 3
Výsledky Logické olympiády 2017
4 5
6 7 8
Seznam kandidátů pro volby do školské rady
9
Napsali nám a také o nás aneb sázení stromků
10 11 12
13
X. ročník soutěže Bobřík informatiky
Bobřík informatiky: Začali jsme kategorií SENIOR
14
X. ročník soutěže Bobřík informatiky
Bobřík informatiky: Nejvíc soutěžících máme v kategorii JUNIOR
15
X. ročník soutěže Bobřík informatiky
Bobřík informatiky: Nejvíc úspěšných řešitelů máme v kategorii KADET
16
Den otevřených dveří - čtvrtek 16. listopadu 2017
17 18
Bobřík informatiky: Kategorie KADET a JUNIOR uzavřeny
19
20 21
Školní mléko: aktuality a alternativní dotované výrobky
Ranní probuzení na Šobrovce
Bobřík informatiky: I kategorie SENIOR je definitivně uzavřena
22 23
Vyhlášení voleb do školské rady
24 25 26
27
XaXaXaXa potřetí v krajském kole pIšQworek
28
Výsledky EXCELENCE ZŠ 2017
Romance pro křídlovku
Internetová matematická olympiáda
29 30
Best In English
1
Přihlašování k maturitě JARO 2018
Měsíční plán akcí: prosinec 2017
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Komerční banky > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_18

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 6.12.2013


KOMERČNÍ BANKY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: fianční trh, instituce finačního trhu, komerční (obchodní) banky

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou finačního trhu v České republice a seznámí se rovněž s jeho institucemi. Další část je zaměřena na komerční (ochodní) banky jakožto významné instituce finačního trhu v ČR. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků. Materiál má za cíl vést žáka k odpovědnému nakládání s finančími prostředky

Aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.