fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
XaXaXaXa potřetí v krajském kole pIšQworek
28
Výsledky EXCELENCE ZŠ 2017
Romance pro křídlovku
Internetová matematická olympiáda
29 30
Best In English
1
Přihlašování k maturitě JARO 2018
Měsíční plán akcí: prosinec 2017
2 3
4
Ekonomická olympiáda
5 6
Vánoční koncert
7
Složení školské rady
8 9 10
11 12 13 14
Florbalový turnaj pro střední školy
15 16
Pozvánka na maturitní ples 4.A
Maturitní noviny třídy 4.A
Ohlédnutí za maturitním plesem 4.A
17
18 19 20
Přihlášky třídy 4.A k maturitě JARO 2018
21
Mléko do škol: aktuality a dodávky v lednu
22 23 24
PF 2018 od firmy Antee
25 26 27 28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Akcie a dluhopisy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_12

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 7.2.2014


AKCIE A DLUHOPISY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: druhy akcií, kupon

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou akcií a dluhopisů. Žák se seznámí s těmito cennými papíry a získá schopnost posuzovat investice do akcií a dluhopisů z hlediska výnosnosti, rizika a likvity. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

Součástí digitálního učebního materiálu jsou dvě aktivity, při kterých žák pracuje s webovými stránkami (jedna je v angličtině).

Další aktivitou je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek a spolu se správným řešením testu získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.