fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: leden 2018
2 3
Poděkování za sbírku pro Fond Sidus
4 5 6 7
8 9 10 11
První zasedání nově zvolené školské rady
12 13
Jednotné zkušební schéma JARO 2018
14
15 16
47. ročník Dějepisné olympiády
Pavla v Dějepisné olympiádě navázala na svůj loňský úspěch
17
Výsledky Excelence SŠ 2017
18 19 20
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
21
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
22
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
23
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
24
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
25
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
26
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
27
Lyžařský kurz
Fotogalerie: LVK 2018
28
29
Aneta se Štěpánem nejlepší v okresním kole Olympiády z českého jazyka
30 31
Maturita: registrace na výsledkový portál a přihlašování ke zkoušce MATEMATIKA+
1
Měsíční plán akcí: únor 2018
2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Cenné papíry > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_11

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 24.1.2014


CENNÉ PAPÍRY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: cenné papíry: zbožové, peněžního trhu, kapitálového trhu, majetkové, úvěrové

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou základních druhů cenných papírů. Žák se seznámí cennými papíry a získá schopnost posuzovat investice do různých cenných papírů z hlediska výnosnosti, rizika a likvity. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

Součástí digitálního učebního materiálu jsou dvě přiřazovací aktivity, v nich si žák procviči pochopení rozdělení cenných papírů podle druhů.

Další aktivitou je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek a spolu se správným řešením testu získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.