fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 1
Měsíční plán akcí: březen 2018
2 3 4
5 6
Pohodáři
7 8 9
Beseda o studiu pedagogiky volného času
Beseda o studiu pedagogiky volného času - pohled naší žákyně
10 11
12
Rozvrh - ukázka studentské práce
13 14 15 16
Matematický klokan
Školní poradenské pracoviště
Fotogalerie: Matematický klokan
Výsledky Matematického klokana 2018
17 18
19 20
Pavla druhá v KK Dějepisné olympiády!
21 22
Pohár Josefa Masopusta
23 24 25
26 27
Aneta Haškovcová – hudba ke mně odjakživa patřila
Poděkování za pomoc při organizaci Sportovních her seniorů
Sportovní hry seniorů (doplněno)
28 29 30 31 1
Měsíční plán akcí: duben 2018
Tematicky zaměřené maturitní zpravodaje k maturitě JARO 2018
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Klasická ekonomie > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_03

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 10.9.2013


KLASICKÁ EKONOMIE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Klasická ekonomie

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem klasická ekonomie. Žák se seznámí s názory hlavních představitelů klasické ekonomie. Tyto poznatky si uvede do souvislosti s vědomostmi a dovednostmi získánými v dějepise a dalších společenských vědách.

DUM obsahuje celkem tři aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky buď A. Smithovi, nebo D. Ricardovi. Ve druhé rozhoduje o správnosti či nesprávnosti uvedených tvrzení a přiřazuje je do příslušného sloupce. Třetí aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu žák obdrží okamžitě, opětovné spuštění stiskem klávesy F5.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.