fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29
Beseda o národních srovnávacích zkouškách
30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 2018
Mezinárodní den dětí
Výsledky 2. kola přijímacího řízení
Poděkování za pomoc při dni dětí
2 3
4
Odjezd na sportovně turistický kurz
Ukázka studentské práce: Panoramatické foto dronem
Sportovně turistický kurz 2018
5
Sportovně turistický kurz 2018
6
StreTech 2018
Fotogalerie: StreTech 2018
Sportovně turistický kurz 2018
7
Sportovně turistický kurz 2018
8
Sportovně turistický kurz 2018
9 10
11 12
Nejlepší JA Titan tým 2018
Napsali (nejen) o nás: Souboj Titanu byl dokonán! Zvítězilo Gymnázium Ostrava – Hrabůvka
13 14 15
Plavecko-běžecký pohár 2018
Tábor aneb cesta historií města
16 17
18 19 20 21
TÝM KAPA SE ZÚČASTNÍ JA AWARD CEREMONY V PROSTORÁCH REZIDENCE VELVYSLANCE USA
Reprezentanti gymnázia opět přebírali ocenění v rezidenci velvyslance USA
22 23 24
25 26
Ocenění
Český Krumlov pohledem (nejen) z raftu
Foto z exkurze tercie do kláštera
Tisková zpráva: Exkurze primy
27
Konec školního roku za dveřmi
28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2018
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Obchodní korporace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_12

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 7.1.2014


OBCHODNÍ KORPORACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Obchodní korporace, fundace, ústavy, právnické osoby, družstva, obchodní společnosti

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem právnická osoba. Žák se seznámí se základními charakteristikami obchodních korporací, fundací a ústavů. Rozlišuje jednotlivé formy osobních a kapitálových společností.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky rúzným formám obchodních korporací. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu je ihned vyhodnocen. Stiskem tlačítka F5 žák může test vyvolat znovu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.