fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
31
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
1
Logická olympiáda 2018
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
Měsíční plán akcí: srpen 2018
2
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
3
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
4
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
5
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
6
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
7
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
8
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
9
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
10
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
11
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
12
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
13
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
14
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
15
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
16
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
17
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
18
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
19
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
20
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
21
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
22
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
23
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
24
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
25
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
26
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
27
Prázdninový provoz ve škole od 16.7. do 27.8.2018
28 29 30 31 1
Organizace školního roku 2018/19
Měsíční plán akcí: září 2018
Rozvrhy pro školní rok 2018/19
2
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Korelace > Procvičování

Procvičování

Příklad 1:

Zadání: Pomocí koeficientu korelace se pokuste rozhodnout, zda růst mezd v ČR v letech 2001 až 2011 souvisí s vývojem inflace v těchto letech.

Zde máte veškerá potřebná data:

Tabulka porovnání růstu hrubých mezd a cen v letech 2000 až 2011

 

Graf porovnání růstu hrubých mezd a cen v letech 2000 až 2011

(zdroj: Český statistický úrad).

Úkol: Interpretujte získaný výsledek korelačního koeficient 0,99 a vysvětlete jej.


Příklad 1:

Zadání: V tabulce tabulkového procesoru máte známky z matematiky a fyziky 89 vybraných studentů čtyřletého gymnázia. Vypočtěte korelační koeficint známek a vytvořte ze vstupních dat vhodný graf. Interpretujte a vysvětlete výsledek.