fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2018
Novela maturitní vyhlášky č. 177/2009 Sb. - konání maturitní zkoušky v roce 2019
Výsledek OK KB Florbal Challenge chlapců
2 3 4
5 6
Jsme připojeni k eduroam!
7 8 9
OK pIšQworky
10 11
12
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Důležité informace pro maturitu JARO 2019
Prezentace SŠ v Písku
Bobřík informatiky - kategorie SENIOR
13
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Termíny okresních kol předmětových olympiád pořádaných DDM Písek
I v kategorii JUNIOR se nám v Bobříku informatiky dařilo
14
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
15
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
Poslední naší kategorií byl KADET
16
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Den otevřených dveří
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
Poslední naší kategorií byl KADET
17
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
18
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
19
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
20
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
21
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
22 23
Dějepisná olympiáda
24 25
26
Přehled KK i ostatních soutěží a olympiád vyhlášených MŠMT ČR
27 28 29
Týká se i nás: JčK přispěje 10 miliony žákům ....
30
Olympiáda v českém jazyce
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2018
Jak jsme připravovali maturitní ples 4.A
2
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Spoření > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_15

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 7.2.2014


SPOŘENÍ

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: produkty spoření, zdanění úspor, pojištění vkladů

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s hlavními formami spoření. Žák se seznámí s formami spoření jednotlivců a rodin. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

V DUMU jsou celkem dvě aktivity. První aktivitou se žák seznámí s produkty spoření a vzájemně je porovná. Prakticky si procvičí volbu různých spořicí produktů pro konkrétní ukládanou částku i dobu a účel uložení peněz.

Druhou aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.