fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2018
Novela maturitní vyhlášky č. 177/2009 Sb. - konání maturitní zkoušky v roce 2019
Výsledek OK KB Florbal Challenge chlapců
2 3 4
5 6
Jsme připojeni k eduroam!
7 8 9
OK pIšQworky
10 11
12
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Důležité informace pro maturitu JARO 2019
Prezentace SŠ v Písku
Bobřík informatiky - kategorie SENIOR
13
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Termíny okresních kol předmětových olympiád pořádaných DDM Písek
I v kategorii JUNIOR se nám v Bobříku informatiky dařilo
14
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
15
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
Poslední naší kategorií byl KADET
16
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Den otevřených dveří
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
Poslední naší kategorií byl KADET
17
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
18
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
19
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
20
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
21
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
22 23
Dějepisná olympiáda
24 25
26
Přehled KK i ostatních soutěží a olympiád vyhlášených MŠMT ČR
27 28 29
Týká se i nás: JčK přispěje 10 miliony žákům ....
30
Olympiáda v českém jazyce
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2018
Jak jsme připravovali maturitní ples 4.A
2
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Korelace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_20

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 10.2.2014.


KORELACE

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie, Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Korelační koeficient

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem tohoto průřezováho DUM je na praktickém příkladu ukázat žákům užití korelačního koeficientu. DUM částečně navazuje na DUM Inflace sady SFM. Hlavním cílem je vést žáka k chápání souvislostí ekonomických jevů a jiných hromadných jevů a k jejich matematicko-statistickému zkoumání. Žák získá kompetenci vypočítat hodnotu korelačního koeficientu a správně tuto získanou hodnotu interpretovat.

Základem DUM je řešený komplexní příklad. Na něj navazuje neřešený příklad, v němž má žák aplikovat získané poznatky.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.