fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
PF 2019 od Antee
Měsíční plán akcí: leden 2019
PF 2019
2 3 4 5
Seminární práce v maturitním ročníku
6
7 8 9 10 11
Maturitní ples 4.A (2015-2019)
Připravujeme ...
"Mobilní" maturák 4.A
12 13
14 15
Krajské kolo MO kat. A
16
Okresní kolo Dějepisné olympiády
17 18 19
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
20
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
21
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
22
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
23
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
24
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
25
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
26
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
27
28
Aneta opět nejlepší v okresním kole Olympiády z českého jazyka
29
Krajské kolo Ekonomické olympiády
30
Máme sedm skvělých "seniorů"!
Velký úspěch v národním kole Bobříka informatiky
31
Vyhlášení kritérií přijímacího řízení
1
Měsíční plán akcí: únor 2019
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Peníze > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_01

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 6.9.2013


PENÍZE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Klíčová slova: Peníze, směna

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy peníze a směna. Žák si uvědomí význam peněžní směny pro rozvoj ekonomiky v dějinách společnosti.

Základem DUM je shrnutí základního učiva a opakovací test. Test obsahuj pět uzavřených otázek. Žák po jeho vyplnění okamžitě získává výsledek. Opakované spuštění testu je možné stiskem klávesy F5 (obnovení stránky).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka. Lze jej využít i ve společenskovědním semináři.