fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1
PF 2019 od Antee
Měsíční plán akcí: leden 2019
PF 2019
2 3 4 5
Seminární práce v maturitním ročníku
6
7 8 9 10 11
Maturitní ples 4.A (2015-2019)
Připravujeme ...
"Mobilní" maturák 4.A
12 13
14 15
Krajské kolo MO kat. A
16
Okresní kolo Dějepisné olympiády
17 18 19
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
20
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
21
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
22
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
23
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
24
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
25
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
26
Lyžařský kurz primy a tercie (aktualizace - foto)
Fotogalerie: Lyže 2019
27
28
Aneta opět nejlepší v okresním kole Olympiády z českého jazyka
29
Krajské kolo Ekonomické olympiády
30
Máme sedm skvělých "seniorů"!
Velký úspěch v národním kole Bobříka informatiky
31
Vyhlášení kritérií přijímacího řízení
1
Měsíční plán akcí: únor 2019
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Aktivní bankovní operace > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 10.1.2014


AKTIVNÍ BANKOVNÍ OPERACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: aktivní bankovní operace, typy bankovních úvěrů, postup při poskytování úvěrů

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou fungování komerční (obchodní) banky. Žák se seznámí s podstatou aktivních bankovních operací. Materiál navazuje je téma Úvěr, které je zaměřeno na oblast osobních financí. Materiál se snaží přesvědčit žáka, že moderní banka je instituce, která usiluje o maximální služby pro své klienty v oboru finančnictví. Žáka se seznámí s požadavky banky na klienta při uzavírání úvěru. Cílem je vést žáky k odpovědnosti při uzavírání úvěroých smluv

V materiálu student pracuje s webovým nástrojem, kterou je úvěrová kalkulačka. Druhou aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.