fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30
Předávání vysvědčení
Závěr školního roku 2019/2020
1
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Měsíční plán akcí: červenec 2020
Pořadí přijatých uchazečů do 4G - 2. kolo
2
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A
3
Úřední dny o prázdninách (červenec)
4
Úřední dny o prázdninách (červenec)
5
Úřední dny o prázdninách (červenec)
6
Úřední dny o prázdninách (červenec)
7
Úřední dny o prázdninách (červenec)
8
Úřední dny o prázdninách (červenec)
9
Úřední dny o prázdninách (červenec)
10
Úřední dny o prázdninách (červenec)
11
Úřední dny o prázdninách (červenec)
12
Úřední dny o prázdninách (červenec)
13
Úřední dny o prázdninách (červenec)
14
Úřední dny o prázdninách (červenec)
15
Úřední dny o prázdninách (červenec)
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Burzy > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_12

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 14.2.2014


BURZY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: burza, obchodování na burze, burzovní makléř

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou burzy a obchodováním na burze. Žák se seznámí s burzami v České republice a seznámí se možností vstupu drobného a středního investora na burzu. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

V DUMU jsou celkem tři aktivity. První aktivitou se žák seznámí s weby Pražské burzy cenných papírů a RM-Systému. Druhá aktivita je zaměřena na vyjadřování vývoje kurzu akcí burzovnímí !"svíčkovými") grafy.

Třetí aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.