fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Aktualizace školních stránek v listopadu 2020
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie SENIOR
Výuka v nižším stupni víceletého gymnázia od 30. listopadu 2020
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2020
Maturitní předměty ve třídě 4.A (2017-2021)
2
Soutěž Finanční gramotnost
3 4
Školní kolo Ekonomické olympiády
Dnes jsme měli mít maturák :-(
5 6
7
Provoz školy od 7. prosince 2020
8
Třikrát a dost! aneb Výuka informatiky zábavně
Burza škol online
9 10 11 12
Výsledky Ekonomické olympiády
13
14 15 16 17 18
Maturitní zpravodaj č. 53/2020
19 20
21
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
22
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
23 24
P.F. 2021
Vánoční kvíz (výsledky)
25
P.F. 2021
26
P.F. 2021
27
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
28
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
29
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
30
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
31
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
1
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Měsíční plán akcí: leden 2021
2
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
3
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Měnový kurz > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_02

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 6.9.2013


MĚNOVÝ KURZ

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Měnový kurz, kurzovní lístek

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy měnový kurz a kurzovní lístek. Žák si procvičí převody měn na základě kurzovního lístku ČNB pro vybranéch měny. Seznámí se rovněž s vývojem kurzu ČNB u vybraných měn před aktuálním datem.

Postup práce žáka je zřejmný z návodu řešení pro vzorový příklad. Další příklady žák řeší samostatně. Učitel může vytvářet a zadávat další analogické případy.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.