fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Aktualizace školních stránek v listopadu 2020
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie SENIOR
Výuka v nižším stupni víceletého gymnázia od 30. listopadu 2020
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2020
Maturitní předměty ve třídě 4.A (2017-2021)
2
Soutěž Finanční gramotnost
3 4
Školní kolo Ekonomické olympiády
Dnes jsme měli mít maturák :-(
5 6
7
Provoz školy od 7. prosince 2020
8
Třikrát a dost! aneb Výuka informatiky zábavně
Burza škol online
9 10 11 12
Výsledky Ekonomické olympiády
13
14 15 16 17 18
Maturitní zpravodaj č. 53/2020
19 20
21
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
22
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
23 24
P.F. 2021
Vánoční kvíz (výsledky)
25
P.F. 2021
26
P.F. 2021
27
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
28
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
29
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
30
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
31
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
1
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Měsíční plán akcí: leden 2021
2
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
3
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_15

Ověření ve výuce: Třída 1.A Datum: 28.1.2014


OPERACE S MATICEMI V TABULKOVÉM PROCESORU

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 1. ročník

Kličová slova: matickový vzorec, matice, součin matic, inverze matice, řešení soustavy lineárních rovnich pomocí matic

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s maticovými operacemi v tabulkovém procesoru. Důraz není kladen na přesný matematický výklad, spíše na praktického užití. Žák získá praktickou dovednost užití maticového vzorce. Hlavní důraz je kladem na řešení soustavy lineárních rovnic pomocí matic.

Základem DUM je výklad, ke kterému je připojeno procvičování Žák provádí procvičování maticových operací v tabulkovém procesoru Excel v soubour, který je součástí DUM.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.