fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Aktualizace školních stránek v listopadu 2020
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie SENIOR
Výuka v nižším stupni víceletého gymnázia od 30. listopadu 2020
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2020
Maturitní předměty ve třídě 4.A (2017-2021)
2
Soutěž Finanční gramotnost
3 4
Školní kolo Ekonomické olympiády
Dnes jsme měli mít maturák :-(
5 6
7
Provoz školy od 7. prosince 2020
8
Třikrát a dost! aneb Výuka informatiky zábavně
Burza škol online
9 10 11 12
Výsledky Ekonomické olympiády
13
14 15 16 17 18
Maturitní zpravodaj č. 53/2020
19 20
21
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
22
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
23 24
P.F. 2021
Vánoční kvíz (výsledky)
25
P.F. 2021
26
P.F. 2021
27
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
28
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
29
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
30
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
31
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
1
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Měsíční plán akcí: leden 2021
2
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
3
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Korelace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_20

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 10.2.2014.


KORELACE

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie, Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Korelační koeficient

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem tohoto průřezováho DUM je na praktickém příkladu ukázat žákům užití korelačního koeficientu. DUM částečně navazuje na DUM Inflace sady SFM. Hlavním cílem je vést žáka k chápání souvislostí ekonomických jevů a jiných hromadných jevů a k jejich matematicko-statistickému zkoumání. Žák získá kompetenci vypočítat hodnotu korelačního koeficientu a správně tuto získanou hodnotu interpretovat.

Základem DUM je řešený komplexní příklad. Na něj navazuje neřešený příklad, v němž má žák aplikovat získané poznatky.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.