fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1
Stretech 2022
Měsíční plán akcí: červen 2022
StreTech 2022 se nám vydařil
Vyvěšení plakátu na maturák na vstup školy
1.6. Den dětí
2 3 4 5
6 7 8 9 10
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení
11 12
13
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do 4G
14
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do 6G
15
Primáni v Táboře
16 17 18 19
20
Odjezd na sportovně turistický kurz
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1
Prázdninový provoz pro veřejnost 1.7.2022 - 31.8.2022
2
Prázdninový provoz pro veřejnost 1.7.2022 - 31.8.2022
3
Prázdninový provoz pro veřejnost 1.7.2022 - 31.8.2022
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Burzy > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_12

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 14.2.2014


BURZY

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: burza, obchodování na burze, burzovní makléř

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou burzy a obchodováním na burze. Žák se seznámí s burzami v České republice a seznámí se možností vstupu drobného a středního investora na burzu. Hlavním cílem je přesvědčit žáka o vhodném investování disponibilních prostředků pomocí portfolia různých produktů, tak aby dosáhl přiměřené výnosnosti, minimalizoval riziko a zajistil potřebnou likviditu svých investovaných prostředků.

V DUMU jsou celkem tři aktivity. První aktivitou se žák seznámí s weby Pražské burzy cenných papírů a RM-Systému. Druhá aktivita je zaměřena na vyjadřování vývoje kurzu akcí burzovnímí !"svíčkovými") grafy.

Třetí aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.