fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Adventní čas
29 30
Aktualizace školního webu v listopadu 2022
Testování ČŠI
1
Měsíční plán akci: prosinec 2022
Maturitní zpravodaj č. 61: Přihlašování k maturitě JARO 2023
Maraton psaní dopisů
2
Ekonomická olympiáda - aktuality
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
Vánoční Praha
15 16 17 18
19
Projektový den finanční gramotnosti
20 21 22
Vánoční besídka 2022
Vánoční besídka 2022
Vánoční besídka 2022 - 2. část
23 24
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
25
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
26
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
27
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
28
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
29
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
30
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
31
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
1
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
Měsíční plán akcí: leden 2023
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Inflace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_16

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 11.2.2014


INFLACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: deflace, magický čtyřúhelník, cíle hospodářské politiky

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem, podstatou, projevy a důsledky inflac. Žák popisuje cíle hospodářské politiky a vysvětluje vazby mezi nimi.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. První navazuje na téma Inflace ze sady Statistika a finační matematika. Žák popisuje vývoj inflace v ČR za posledních 15 let. Aktivitu lze provést v diskusi s učitelem, popř. samostatnou prací žáků. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Žák získává okamžité vyhodnocení testu. Opětovné spuštění testu je možno stiskem klávesy F5

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.