fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
27
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
28
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
29
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
30
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
31
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
1
Radostné Vánoce a šťastný nový rok 2023
Měsíční plán akcí: leden 2023
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
Přijímací zkoušky nanečisto
OK Dějepisné olympiády bylo pro naše žáky úspěšné (doplněno)
19 20 21
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské ze 3.A (1)
22
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské ze 3.A (1)
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské ze 3.A (2)
23
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské ze 3.A (2)
24
Krajské kolo Ekonomické olympiády
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské ze 3.A (2)
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské z 3.A (3)
25
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské z 3.A (3)
26
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské z 3.A (3)
27
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské z 3.A (3)
28
Lyžařský kurz z pohledu Kateřiny Kdolské z 3.A (3)
29
30 31
Vyhlášení kritérií přijímacího řízení
1
Měsíční plán akcí: únor 2023
2 3 4
Badatelem v Orientu
5
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.