fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31
Vyhlášení kritérií přijímacího řízení
1
Měsíční plán akcí: únor 2023
2 3 4
Badatelem v Orientu
5
6
Testování TIMSS ve 4.A
7
Přípravné kurzy pro přijímací zkoušky 2023/2024
Safer Internet Day 2023
8 9 10 11 12
13 14
Milevský Valentýn
15
II. ročník Ekonomické olympiády ZŠ
16
Exkurze do Prahy
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1
Měsíční plán akcí: březen 2023
Napsali o nás: Uchazeči o studium na naší škola
2 3
Jednodenní lyžařský kurz
4 5
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.