fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
30
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
31
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
1
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
2
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
3
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
4
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
5
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
6
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
7
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
8
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
9
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
10
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
11
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
12
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
13
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
14
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
15
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
16
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
17
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
18
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
19
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
20
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
21
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
22
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
23
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
24
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
25
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
26
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
27
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
28
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
29
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
30
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
31
Provoz školy v červenci a srpnu 2024
1
Logická olympiáda 2024 - přihlašování
Měsíční plán akcí: září 2024
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Platební styk > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_04

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 20.9.2013


Platební styk

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Klíčová slova: platební styk, příkaz k úhradě, příkaz k inkasu, poštovní poukázka

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s formami hotovostního a bezhotovostního platebního styku.

Základem DUM je shrnutí základního učiva a opakovací test. Žáci se pomocí prezentace příkazu k úhradě a příkazu k inkasu porovnají oba způsoby zadávání příkazu k placení. Uvedené prezentace jsou v různých datových formátech, takže žák současně může srovnávat možnosti různých datových formátů pro prezentaci. Úkolem pro žáka je pochopit podstatu zadávání příkazů k placení a následně ji vysvětlit na základě uvedených prezentací.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.