fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2018
Novela maturitní vyhlášky č. 177/2009 Sb. - konání maturitní zkoušky v roce 2019
Výsledek OK KB Florbal Challenge chlapců
2 3 4
5 6
Jsme připojeni k eduroam!
7 8 9
OK pIšQworky
10 11
12
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Důležité informace pro maturitu JARO 2019
Prezentace SŠ v Písku
Bobřík informatiky - kategorie SENIOR
13
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Termíny okresních kol předmětových olympiád pořádaných DDM Písek
I v kategorii JUNIOR se nám v Bobříku informatiky dařilo
14
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
15
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
Poslední naší kategorií byl KADET
16
Soutěž Bobřík informatiky již pojedenácté
Den otevřených dveří
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
Poslední naší kategorií byl KADET
17
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
18
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
19
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
20
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
21
Testování čtenářské a matematické gramotnosti
22 23
Dějepisná olympiáda
24 25
26
Přehled KK i ostatních soutěží a olympiád vyhlášených MŠMT ČR
27 28 29
Týká se i nás: JčK přispěje 10 miliony žákům ....
30
Olympiáda v českém jazyce
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2018
Jak jsme připravovali maturitní ples 4.A
2
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy