fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Jak to bude s maturitami a přijímacími zkouškami?
Časové schéma maturit v naší škole
Měsíční plán akcí: červen 2020
2 3 4 5
Písemná část maturitní zkoušky z dějepisu
6 7
8
Přijímací zkoušky v naší škole
OCHRANA ZDRAVÍ NA SŠ V PRŮBĚHU PŘIJÍMACÍCH ZKOUŠEK A MATURITNÍCH ZKOUŠEK 19/20
9
Přijímací zkoušky v naší škole
10
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
11
Soutěž BRLOH Extra
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Rozhovor s dvěma finalisty soutěže Nejlepší JA Titan tým
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
12
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
13
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
14
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
15
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
16
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
Výsledky 1. kola přijímacího řízení pro šk.r. 2020/21 - 4G
17
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
Výsledky 1. kola přijímacího řízení pro šk.r. 2020/21 - 6G
Zrušení povinné maturity z matematiky
18
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
19
Možnost osobní přítomnosti ve škole pro žáky SŠ nematuritních ročníků
Ještě jsme se na pár dní vrátili do školy
20 21
22
Jak proběhne závěr školního roku?
Maturity ve třídě 4.A
23
Maturity ve třídě 4.A
24
Maturity ve třídě 4.A
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení do 4G a 6G
Maturity ve třídě sexta
25
Maturity ve třídě 4.A
Maturity ve třídě sexta
Ukončení maturit ve třídě 4.A
26
Rozhovor s vítězkou soutěže v psaní na počítači na přesnost
Maturity ve třídě sexta
Ukončení maturit ve třídě sexta
27 28
29 30
Předávání vysvědčení
Závěr školního roku 2019/2020
1
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Měsíční plán akcí: červenec 2020
Pořadí přijatých uchazečů do 4G - 2. kolo
2
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A
3
Úřední dny o prázdninách (červenec)
4
Úřední dny o prázdninách (červenec)
5
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy