fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Ve SKIRMISHI jsme nejaktivnější školou v JčK!
Fond Sidus - poděkování
29 30 1
Měsíční plán akcí: květen 2025
2
Soutěž Battlefield - stav k 30. dubnu 2025
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE JAKO NÁSTROJ PRO BUDOVÁNÍ LEPŠÍCH VZTAHŮ A PŘEDCHÁZENÍ KONFLIKTŮM
13 14 15
Seznam přijatých uchazečů PZ z 1. kola do 4G a 6G pro šk. rok 2025/2026
16 17 18
19
ŠKOLNÍ E-SHOP ZNOVU OTEVŘEN
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro šk. rok 2025/2026
Ohlédnutí za (nejen) letošními maturitami
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
20
Ohlédnutí za (nejen) letošními maturitami
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
21
Ohlédnutí za (nejen) letošními maturitami
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
22
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
23
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
24 25
26
Jihočeský kraj ocenil vítěze krajského kola soutěže SKIRMISH
27
Napsali (nejen) o nás
Mapový kvíz o znalosti zeměpisných znalostí USA a Kanady
28 29
Napsali o nás: Studenti se loučili s milevským gymnáziem v Latinské škole kláštera
30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 25
Soutěž Battlefield - stav k 31. květnu 2025
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy