fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Corny 2017
27 28 29 30
Blíží se konec termínu pro registraci do Logické olympiády
1
Měsíční plán akcí: říjen 2017
2
Vektor 4
3 4 5 6 7 8
Přihlášky do Logické olympiády uzavřeny
9 10 11
Přírodovědný klokan 2017
Ohlédnutí za Přírodovědným klokanem
12
Upozornění na dočasnou nefunkčnost informačního systému školy
13 14 15
Orientační maturitní kalendář JARO 2018
Určení maturitních předmětů profilové části MZ
16
Mléko do škol: informace o nejbližších závozech
17 18
Prezentace SŠ v Táboře
19
Fond Sidus: Změn sebe - změníš svět
20
Code Week s "bobrem"
21 22
23 24
Gazdina roba
25
pIšQworky 2017
Exkurze zaměřená na separaci a recyklaci odpadů
26 27 28 29
30 31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2017
2 3
Výsledky Logické olympiády 2017
4 5
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > 9. ročník soutěže Bobřík informatiky

9. ročník soutěže Bobřík informatiky



Datum konání:
7.11.2016
Datum ukončení:
9.11.2016

Plakát střední školyVe dnech 7. až 9. listopadu bude na naší škole již podeváté "řádit" bobr, protože se opět zapojíme do informatické soutěže Bobřík informatiky, jejíž již devátý ročník opět pořádá katedra informatiky Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.

Název kategorie Datum soutěže Soutěž od - do Délka testu Počet otázek
Senior pondělí 7. 11. 7:50 - 15:30 40 min 15
Junior úterý 8. 11. 7:50 - 15:30 40 min 15
Kadet středa 9. 11. 7:50 - 15:30 40 min 15

Pravidla soutěže:

1. Soutěžící vyplňuje test na počítači v prostředí webového prohlížeče (na adrese www.ibobr.cz.

2. Na zpracování 15 otázek testu je dáno 40 minut 

          3. U každé otázky soutěžící zaškrtne správnou odpověď (případně vyplní textové políčko).

Některé otázky jsou interaktivní, v nich soutěžící přesouváním nebo zaškrtáváním věcí na obrazovce plní úkol (u některých stiskne tlačítko Odeslat - jiné se odešlou automaticky). 

Svoji odpověď může později ještě změnit.Plakát základní školy

Zpětně nastavit volbu „Nechci odpovídat“ lze pouze u otázek s výběrovými odpověďmi.

4. U každé otázky je napsáno, kolik bodů soutěžící získá za správnou odpověď a kolik bodů ztratí, pokud neuhodne.

5. Na otázku může soutěžící také neodpovědět; v tom případě neztratí žádný bod (u špatných odpovědí se body odečítají).

6. Test je možno kdykoliv předčasně ukončit klepnutím na tlačítko Hotovo.

Za předčasné ukončení testu tlačítkem Hotovo nelze získat žádné body navíc. Nehraje se na čas.

Výjimkou je krajské kolo, kde při stejném počtu bodů se lépe umístí soutěžící s kratším časem.

7. Není dovolena žádná nápověda. Použít papír na psaní poznámek je povoleno.

Není povoleno soutěžit ve dvojicích.

Nelze povolit mobily ani komunikační nástroje v počítači.

8. Není dovoleno jednomu a témuž žákovi absolvovat během testovacího dne test vícekrát a soutěžit opakovaně.

Očekáváme, že soutěžící jsou čestní lidé a nepodvádějí. Očekáváme, že funguje dozor ve třídě.

Školní koordinátor po soutěži kontroluje soutěžící ze své školy a má právo je ze soutěže vyškrtnout.


Bodování úloh

Úlohy jsou rozděleny do tří skupin: lehké, střední a těžké. V testu se nachází po pěti úlohách od každé obtížnosti. Za správnou odpověď lze tak získat různý počet bodů, stejně tak za nesprávnou odpověď je různý počet bodů odebrán.

náročnost správná odpověď nesprávná odpověď bez odpovědi
lehká 9 -3 0
střední 12 -4 0
těžká 15 -5 0

Každý soutěžící začíná se startovním počtem 60 bodů. Maximální počet bodů, které lze v testu získat, je 240 bodů. Úspěšným řešitelem je ten, kdo získá 150 bodů (tedy polovinu maximálního zisku).