fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akci: červen 2017
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení v Latinské škole
Den dětí
2 3 4
5
HOLKY Z GYMPLU NEJSOU ŽÁDNÉ SLEČINKY, VÁLÍ HOKEJBAL!
6
Finanční mistrovství
Tým FiRe tentokrát opravdu nejlepší!
7
StreTech 2017
Naše účast na StreTechu 2017 byla sice skromná, za to úspěšná
8
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízeni
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do šestiletého gymnázia pro šk.r. 2017/18
Školní exkurze 2.A do Prahy
9 10 11
12
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
13
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
14
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
15
Sportovně turistický kurz 3.A
Letošní absolventi si mohou vyzvednout protokoly
Sportovně turistický kurz 3.A
Exkurze sekundy, tercie a kvarty
16
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
17 18
19 20 21 22
Tým FiRe se zúčastní JA Award Ceremony v prostorách rezidence velvyslance USA
Letos jsme byli již popáté oceněni v rezidenci velvyslance USA v Praze
23 24 25
26 27 28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2017
2
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance II > Obchodní korporace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF2

DUM: VY_32_INOVACE_EKF2_12

Ověření ve výuce: Třída 3.A+7.X Datum: 7.1.2014


OBCHODNÍ KORPORACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 3. ročník

Kličová slova: Obchodní korporace, fundace, ústavy, právnické osoby, družstva, obchodní společnosti

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmem právnická osoba. Žák se seznámí se základními charakteristikami obchodních korporací, fundací a ústavů. Rozlišuje jednotlivé formy osobních a kapitálových společností.

DUM obsahuje celkem dvě aktivity. V první přiřazuje jednotlivé charakteristiky rúzným formám obchodních korporací. Druhou aktivitou je test s pěti uzavřenými otázkami, u nichž je správná právě jedna odpověď. Výsledek testu je ihned vyhodnocen. Stiskem tlačítka F5 žák může test vyvolat znovu.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.