fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akci: červen 2017
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení v Latinské škole
Den dětí
2 3 4
5
HOLKY Z GYMPLU NEJSOU ŽÁDNÉ SLEČINKY, VÁLÍ HOKEJBAL!
6
Finanční mistrovství
Tým FiRe tentokrát opravdu nejlepší!
7
StreTech 2017
Naše účast na StreTechu 2017 byla sice skromná, za to úspěšná
8
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízeni
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do šestiletého gymnázia pro šk.r. 2017/18
Školní exkurze 2.A do Prahy
9 10 11
12
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
13
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
14
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
15
Sportovně turistický kurz 3.A
Letošní absolventi si mohou vyzvednout protokoly
Sportovně turistický kurz 3.A
Exkurze sekundy, tercie a kvarty
16
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
17 18
19 20 21 22
Tým FiRe se zúčastní JA Award Ceremony v prostorách rezidence velvyslance USA
Letos jsme byli již popáté oceněni v rezidenci velvyslance USA v Praze
23 24 25
26 27 28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2017
2
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Složené úročení > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_09

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 10.1.2014


SLOŽENÉ ÚROČENÍ

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie, Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Úrok, úroková míra, typy úročení, doba splatnosti

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou složeného úročení. Žák rozliší jednoduché a složené úročení. Žák vypočítá zvýšenou jistinu o úrok při složeném úročení. Tento DUM je dílčím materiálem sady a přináší nezbytnou teorii pro zvládnutí dalšího učiva.

Žák se seznámí se základním pojmy, ověří si jejich zvládnutí na praktickém příkladě, při němž dosahuje hodnoty do vestavěného kalkulátoru a také do kalkulaček složeného úročení vytvořených v tabulovém procesoru. Postup práce žáka je popsán přímo v materiálech.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.