fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
1
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
Logická olympiáda 2017
Měsíční plán akcí: srpen 2017
2
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
3
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
4
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
5
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
6
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
7
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
8
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
9
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
10
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
11
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
12
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
13
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
14
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
15
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
16
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
17
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
18
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
19
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
20
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
21
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
22
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
23
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
24
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
25
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
26
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
27
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
28
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
29 30
Projekt "Přírodovědná laboratoř"
31 1
Měsíční plán akcí: září 2017
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Aktivní bankovní operace > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 10.1.2014


AKTIVNÍ BANKOVNÍ OPERACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: aktivní bankovní operace, typy bankovních úvěrů, postup při poskytování úvěrů

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou fungování komerční (obchodní) banky. Žák se seznámí s podstatou aktivních bankovních operací. Materiál navazuje je téma Úvěr, které je zaměřeno na oblast osobních financí. Materiál se snaží přesvědčit žáka, že moderní banka je instituce, která usiluje o maximální služby pro své klienty v oboru finančnictví. Žáka se seznámí s požadavky banky na klienta při uzavírání úvěru. Cílem je vést žáky k odpovědnosti při uzavírání úvěroých smluv

V materiálu student pracuje s webovým nástrojem, kterou je úvěrová kalkulačka. Druhou aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.