fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
25 26
Corny 2017
27 28 29 30
Blíží se konec termínu pro registraci do Logické olympiády
1
Měsíční plán akcí: říjen 2017
2
Vektor 4
3 4 5 6 7 8
Přihlášky do Logické olympiády uzavřeny
9 10 11
Přírodovědný klokan 2017
Ohlédnutí za Přírodovědným klokanem
12
Upozornění na dočasnou nefunkčnost informačního systému školy
13 14 15
Orientační maturitní kalendář JARO 2018
Určení maturitních předmětů profilové části MZ
16
Mléko do škol: informace o nejbližších závozech
17 18
Prezentace SŠ v Táboře
19
Fond Sidus: Změn sebe - změníš svět
20
Code Week s "bobrem"
21 22
23 24
Gazdina roba
25
pIšQworky 2017
Exkurze zaměřená na separaci a recyklaci odpadů
26 27 28 29
30 31 1
Měsíční plán akcí: listopad 2017
2 3
Výsledky Logické olympiády 2017
4 5
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Aktivní bankovní operace > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A Datum: 10.1.2014


AKTIVNÍ BANKOVNÍ OPERACE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: aktivní bankovní operace, typy bankovních úvěrů, postup při poskytování úvěrů

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s podstatou fungování komerční (obchodní) banky. Žák se seznámí s podstatou aktivních bankovních operací. Materiál navazuje je téma Úvěr, které je zaměřeno na oblast osobních financí. Materiál se snaží přesvědčit žáka, že moderní banka je instituce, která usiluje o maximální služby pro své klienty v oboru finančnictví. Žáka se seznámí s požadavky banky na klienta při uzavírání úvěru. Cílem je vést žáky k odpovědnosti při uzavírání úvěroých smluv

V materiálu student pracuje s webovým nástrojem, kterou je úvěrová kalkulačka. Druhou aktivitou v DUM je opakovací test s pěti uzavřenými otázkami. Výsledek spolu se správným řešením testu žák získá okamžitě po jeho dokončení. Pro nové spuštění testu je nutno obnovit načtení stránky v prohlížeči (tlačítkem F5).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.