fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
29 30
Projekt "Přírodovědná laboratoř"
31 1
Měsíční plán akcí: září 2017
2 3
4 5 6
Napsali jsme o sobě: 1.A se představuje
7
Napsali jsme o sobě: 1.A se představuje
8
Pavla je druhá nejlepší v republice!
Napsali jsme o sobě: 1.A se představuje
9
Pavla je druhá nejlepší v republice!
10
11
Tisková zpráva: Projektové dny gymnazisty zavedly do automobilky ....
12
Tisková zpráva: Projektové dny gymnazisty zavedly do automobilky ....
13 14 15 16 17
18
Projekt Mléko do škol 2017/18
19 20 21 22 23 24
25 26
Corny 2017
27 28 29 30
Blíží se konec termínu pro registraci do Logické olympiády
1
Měsíční plán akcí: říjen 2017
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Korelace > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_20

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 10.2.2014.


KORELACE

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie, Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: Korelační koeficient

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem tohoto průřezováho DUM je na praktickém příkladu ukázat žákům užití korelačního koeficientu. DUM částečně navazuje na DUM Inflace sady SFM. Hlavním cílem je vést žáka k chápání souvislostí ekonomických jevů a jiných hromadných jevů a k jejich matematicko-statistickému zkoumání. Žák získá kompetenci vypočítat hodnotu korelačního koeficientu a správně tuto získanou hodnotu interpretovat.

Základem DUM je řešený komplexní příklad. Na něj navazuje neřešený příklad, v němž má žák aplikovat získané poznatky.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.