fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1
Měsíční plán akci: červen 2017
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení v Latinské škole
Den dětí
2 3 4
5
HOLKY Z GYMPLU NEJSOU ŽÁDNÉ SLEČINKY, VÁLÍ HOKEJBAL!
6
Finanční mistrovství
Tým FiRe tentokrát opravdu nejlepší!
7
StreTech 2017
Naše účast na StreTechu 2017 byla sice skromná, za to úspěšná
8
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízeni
Výsledky 2. kola přijímacího řízení do šestiletého gymnázia pro šk.r. 2017/18
Školní exkurze 2.A do Prahy
9 10 11
12
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
13
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
14
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
15
Sportovně turistický kurz 3.A
Letošní absolventi si mohou vyzvednout protokoly
Sportovně turistický kurz 3.A
Exkurze sekundy, tercie a kvarty
16
Sportovně turistický kurz 3.A
Sportovně turistický kurz 3.A
17 18
19 20 21 22
Tým FiRe se zúčastní JA Award Ceremony v prostorách rezidence velvyslance USA
Letos jsme byli již popáté oceněni v rezidenci velvyslance USA v Praze
23 24 25
26 27 28 29 30 1
Měsíční plán akcí: červenec 2017
2
Drobečková navigace

Úvod > Statistika a finance > Paprskové a bublinové grafy > Metodika

Metodika

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: SFM

DUM: VY_32_INOVACE_SFM_19

Ověření ve výuce: Třída 2.A+6.X Datum: 13.1.2014


PAPRSKOVÉ A BUBLINOVÉ GRAFY

Předmět: Matematika a její aplikace, Informatika a informační a komunikační technologie

Ročník: 2. ročník

Kličová slova: graf, bublinový graf, paprskový graf, tabulkový procesor

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s tvorbou paprskových a bublinových grafů.

Žák se seznámí se podstatou paprskových a bublinových grafů na základě příkladů. Na konci výkladu je neřešený příklad, který je obdobou příkladů ve výkladu. Žák může vytvářet další příklady s obodobnými daty, popř. jiné analogické příklady dle požadavků učitele.

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka.