fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
1
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
Logická olympiáda 2017
Měsíční plán akcí: srpen 2017
2
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
3
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
4
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
5
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
6
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
7
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
8
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
9
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
10
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
11
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
12
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
13
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
14
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
15
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
16
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
17
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
18
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
19
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
20
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
21
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
22
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
23
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
24
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
25
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
26
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
27
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
28
Provoz školy o prázdninách pro veřejnost
29 30
Projekt "Přírodovědná laboratoř"
31 1
Měsíční plán akcí: září 2017
2 3
Drobečková navigace

Úvod > Ekonomika a finance I > Peníze > Metodika

Výukový materiál

zpracovaný v rámci projektu

Investice do rozvoje vzdělávání

Pořadové číslo projektu: CZ 1.07/1.5.00/34.0223

Šablona: III/2

Sada: EKF1

DUM: VY_32_INOVACE_EKF1_01

Ověření ve výuce: Třída 6.X Datum: 6.9.2013


PENÍZE

Předmět: Ekonomika a finance

Ročník: 2. ročník

Klíčová slova: Peníze, směna

Jméno autora (vč. titulu): Ing. Jiří Školník

Škola - adresa: Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183


Metodika pro učitele

Cílem DUM je seznámit žáky s pojmy peníze a směna. Žák si uvědomí význam peněžní směny pro rozvoj ekonomiky v dějinách společnosti.

Základem DUM je shrnutí základního učiva a opakovací test. Test obsahuj pět uzavřených otázek. Žák po jeho vyplnění okamžitě získává výsledek. Opakované spuštění testu je možné stiskem klávesy F5 (obnovení stránky).

DUM je možno začlenit ve fázi výkladu, opakovaní a procvičování učiva. Lze jej využít pro samostudium žáka. Lze jej využít i ve společenskovědním semináři.