fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Aktualizace školních stránek v listopadu 2020
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie SENIOR
Výuka v nižším stupni víceletého gymnázia od 30. listopadu 2020
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2020
Maturitní předměty ve třídě 4.A (2017-2021)
2
Soutěž Finanční gramotnost
3 4
Školní kolo Ekonomické olympiády
Dnes jsme měli mít maturák :-(
5 6
7
Provoz školy od 7. prosince 2020
8
Třikrát a dost! aneb Výuka informatiky zábavně
Burza škol online
9 10 11 12
Výsledky Ekonomické olympiády
13
14 15 16 17 18
Maturitní zpravodaj č. 53/2020
19 20
21
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
22
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
23 24
P.F. 2021
Vánoční kvíz (výsledky)
25
P.F. 2021
26
P.F. 2021
27
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
28
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
29
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
30
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
31
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
1
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Měsíční plán akcí: leden 2021
2
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
3
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > 9. ročník soutěže Bobřík informatiky

9. ročník soutěže Bobřík informatiky



Datum konání:
7.11.2016
Datum ukončení:
9.11.2016

Plakát střední školyVe dnech 7. až 9. listopadu bude na naší škole již podeváté "řádit" bobr, protože se opět zapojíme do informatické soutěže Bobřík informatiky, jejíž již devátý ročník opět pořádá katedra informatiky Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.

Název kategorie Datum soutěže Soutěž od - do Délka testu Počet otázek
Senior pondělí 7. 11. 7:50 - 15:30 40 min 15
Junior úterý 8. 11. 7:50 - 15:30 40 min 15
Kadet středa 9. 11. 7:50 - 15:30 40 min 15

Pravidla soutěže:

1. Soutěžící vyplňuje test na počítači v prostředí webového prohlížeče (na adrese www.ibobr.cz.

2. Na zpracování 15 otázek testu je dáno 40 minut 

          3. U každé otázky soutěžící zaškrtne správnou odpověď (případně vyplní textové políčko).

Některé otázky jsou interaktivní, v nich soutěžící přesouváním nebo zaškrtáváním věcí na obrazovce plní úkol (u některých stiskne tlačítko Odeslat - jiné se odešlou automaticky). 

Svoji odpověď může později ještě změnit.Plakát základní školy

Zpětně nastavit volbu „Nechci odpovídat“ lze pouze u otázek s výběrovými odpověďmi.

4. U každé otázky je napsáno, kolik bodů soutěžící získá za správnou odpověď a kolik bodů ztratí, pokud neuhodne.

5. Na otázku může soutěžící také neodpovědět; v tom případě neztratí žádný bod (u špatných odpovědí se body odečítají).

6. Test je možno kdykoliv předčasně ukončit klepnutím na tlačítko Hotovo.

Za předčasné ukončení testu tlačítkem Hotovo nelze získat žádné body navíc. Nehraje se na čas.

Výjimkou je krajské kolo, kde při stejném počtu bodů se lépe umístí soutěžící s kratším časem.

7. Není dovolena žádná nápověda. Použít papír na psaní poznámek je povoleno.

Není povoleno soutěžit ve dvojicích.

Nelze povolit mobily ani komunikační nástroje v počítači.

8. Není dovoleno jednomu a témuž žákovi absolvovat během testovacího dne test vícekrát a soutěžit opakovaně.

Očekáváme, že soutěžící jsou čestní lidé a nepodvádějí. Očekáváme, že funguje dozor ve třídě.

Školní koordinátor po soutěži kontroluje soutěžící ze své školy a má právo je ze soutěže vyškrtnout.


Bodování úloh

Úlohy jsou rozděleny do tří skupin: lehké, střední a těžké. V testu se nachází po pěti úlohách od každé obtížnosti. Za správnou odpověď lze tak získat různý počet bodů, stejně tak za nesprávnou odpověď je různý počet bodů odebrán.

náročnost správná odpověď nesprávná odpověď bez odpovědi
lehká 9 -3 0
střední 12 -4 0
těžká 15 -5 0

Každý soutěžící začíná se startovním počtem 60 bodů. Maximální počet bodů, které lze v testu získat, je 240 bodů. Úspěšným řešitelem je ten, kdo získá 150 bodů (tedy polovinu maximálního zisku).