Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
29
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
30
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
31
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
1
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Měsíční plán akcí: leden 2021
2
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
3
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
4
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Ultimejt gauč survajvl ...
5
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
6
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
7
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
8
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
9
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
10
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
11
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
12
Online burza škol JHK (základní informace)
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
Online burza střední škol Jhk (podrobnější informace - důležitá aktualizace)
13
Online burza škol JHK (základní informace)
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
Online burza střední škol Jhk (podrobnější informace - důležitá aktualizace)
14
Online burza škol JHK (základní informace)
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
Online burza střední škol Jhk (podrobnější informace - důležitá aktualizace)
15
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
Maturitní ples online
16
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
17
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
18
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
19
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
20
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
21
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
22
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ OD 11. LEDNA 2021 DO 22. LEDNA 2021
Studentská esej: Já a svět financí
23 24
25
INFORMACE K PROVOZU ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ V TÝDNU OD 25. LEDNA 2021
26 27 28
Jak je bude zpřístupněna pololetní klasifikace žákům a rodičům v Bakalářích?
29 30 31
Aktualizace školních webových stránek v lednu 2021
Přípravné online kurzy k jednotným přijímacím zkouškám
Drobečková navigace

Hlavní strana > O škole > Informace ředitele

Informace ředitele

Postup při vyřizování stížností, oznámení a podnětů

Každý občan má právo na informace a právo usilovat prostřednictvím stížností, oznámení a podnětů o odstranění zjištěných nedostatků. Na Gymnáziu v Milevsku je přijímáním a vyřizováním žádostí o poskytnutí informací a přijímáním písemných stížností, oznámení a podnětů pověřen ředitelem školy zástupce ředitel pan Mgr. Karel Dvořák tj. pracovník pověřený poskytováním informací (dále PPPI), (kancelář ZŘ v přízemí). Ústní stížnosti přijímá ředitel, zástupce ředitele a výchovný poradce.

Všechny stížnosti je nutno urychleně a odpovědně prozkoumat a vyřídit, nebo zařídit jejich vyřízení. Prošetřování stížností musí být prováděno bez průtahů a hospodárně. Přitom musí být prošetřeny všechny body stížnosti.

Lhůty pro vyřizování stížností jsou:
10 dnů Do 10 dnů od doručení se vyřizují jednodušší stížnosti.
30 dnů Lhůta pro vyřizování všech ostatních stížností mimo výjimek.
Výjimečně prodloužená Lhůtu 30 dní lze prodloužit zcela výjimečně ve zvlášť složitých případech.

Forma stížnosti může být ústní nebo písemná.

V případě ústní stížnosti, kterou nelze vyřídit ihned, sepíše PPPI (resp. určený pracovník) školy zápis, který předloží stěžovateli k podpisu a předá Ř resp. ZŘ. Jedná-li se o stížnost zvláště závažnou, musí ředitel školy neprodleně informovat své nadřízené, kteří pak stanoví způsob vyřízení stížnosti.

Vyřizování žádostí o poskytnutí informací

Za vyřizování žádostí o poskytnutí informací odpovídá ředitel školy. Poskytnout lze jen takové informace, u kterých tomu nebrání zákon o ochraně osobních dat.

Žádost o poskytnutí informace se podává ústně (osobně či telefonicky) nebo písemně (doručená poštou, osobně i jiným způsobem, faxem, elektronickou poštou nebo na jiném nosiči dat).

Pokud žádost o poskytnutí informace směřuje k poskytnutí zveřejněné informace, může PPPI místo požadované informace sdělit jen údaje umožňující vyhledání a získání již zveřejněné informace. V případě ústní žádosti tak učiní neprodleně, v případě písemné žádosti nejpozději do 7 dnů ode dne doručení žádosti. Pokud žadatel trvá na přímém poskytnutí informace, musí mu být poskytnuta.

Není-li žádost vyřízena ústně, poskytne se požadovaná informace písemně nebo nahlédnutím do spisu (včetně možnosti pořízení kopie) nebo na paměťových mediích.

Termíny poskytnutí informace závisí na její složitosti, směrnice pro vyřizování žádostí o poskytnutí informací je k nahlédnutí u PPPI.

 

V Milevsku dne 1. září 2012

Mgr. Petr Barda, ředitel školy