fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Měsíční plán akcí: květen 2023
2
Ministerstvo stanovilo časový rozvrh didaktických testů společné části maturitní zkoušky
Informace k přijímacímu řízení
NOVÝ MATURITNÍ ZPRAVODAJ - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ INFORMACE K MATURITĚ JARO 2023
Maturita JARO 2023 - přihlášení k předmětům
Vyhlášení výsledků 1. kola přijímacího řízení pro školní rok 2023/2024
3 4 5 6 7
8 9 10
Maturity - 2. část (2. - 10.5.2023)
11 12 13 14
15 16
Smokemanova edukativní show
Ústní část maturitních zkoušek
Zahájení maturitních zkoušek JARO 2023 ve třídách 2023
Fotogalerie: Ohlédnutí za maturitami JARO '23 (1. den) - 16. května 2023
17
Ústní část maturitních zkoušek
Fotogalerie: Ohlédnutí za maturitami JARO '23 (2. den) - 17. května 2023
18
Ústní část maturitních zkoušek
Fotogalerie: Ohlédnutí za maturitami JARO '23 (3. den) - 18. května 2023
19
Ústní část maturitních zkoušek
Fotogalerie: Ohlédnutí za maturitami JARO '23 (4. den) - 19. května 2023
20
Kdy maturant přestává být nezaopatřeným dítěm?
21
22 23
Testování ČŠI v sekundě
24
Testování ČŠI v sekundě
25
GLOBAL FAN TOUR
Fotogalerie: Předávání maturitních vysvědčení 2023 ve třídě 4.A
Fotogalerie: Předávání maturitních vysvědčení 2023 ve třídě sexta
26 27 28
29 30 31 1 2
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení
3 4
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183

Informace o provozu podatelny a o podmínkách přijímání dokumentů

1. Adresa pro doručování dokumentů v analogové podobě

(adresa je současně adresou pro doručování dokumentů v digitální podobě na přenosných technických nosičích dat)

Gymnázium, Milevsko, Masarykova 183
Masarykova 183
399 01 Milevsko

2. Úřední hodiny podatelny:

  • v pracovních dnech: pondělí – pátek 8.00 – 15.00
  • ve dnech školních prázdnin: středa 8.00 – 11.30

3. Elektronická adresa podatelny: kancelar@gymnazium-milevsko.cz

4. Identifikátor datové schránky: mb8fc5u

5. Další možnosti elektronické komunikace

Nepřipouštějí se.

6. Přehled dalších datových formátů dokumentů obsažených v datové zprávě, ve kterých jsou přijímány dokumenty v digitální podobě

Datové zprávy jsou přijímány ve formátech: .txt, .htm, .html, .rtf, .pdf, .doc, .xls. V případě pochybností lze bližší informace získat prostřednictvím e-podatelny, kde odpovědní zaměstnanci zodpoví Váš dotaz ohledně akceptovatelnosti formátu datové zprávy.

7. Přehled přenosných technických nosičů dat, na kterých jsou přijímány dokumenty v digitální podobě

Jsou přijímány pouze následující technické nosiče dat: CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, USB flash disk, USB HDD, SDkarta

8. Způsob nakládání s datovými zprávami, u kterých byl zjištěn výskyt chybného datového formátu nebo počítačového programu, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na informacích

Při zjištění výskytu chybného datového formátu nebo počítačového programu v datové zprávě, který je způsobilý přivodit škodu na informačním systému nebo na zpracovávaných informacích, nebude tato datová zpráva dále zpracovávána. V případě známého odesílatele bude odesílatel na tuto skutečnost upozorněn.

9. Důsledky vad dokumentů

  • Vady dokumentu v analogové podobě: je neúplný nebo nečitelný.
  • Vady dokumentu v digitální podobě: je neúplný, nelze jej zobrazit uživatelsky vnímatelným způsobem, není ve stanoveném datovém formátu, není uložen na definovaném přenosném nosiči dat.
  • Pokud lze zjistit adresu odesílatele, neprodleně bude odesílatel vyrozuměn o zjištěné vadě dokumentu a stanoven další postup pro její odstranění tak, aby dokument mohl být zpracován a považován za doručený. Nepodaří-li se zjistit adresu odesílatele, nebo se ve spolupráci s odesílatelem vadu dokumentu nepodaří odstranit, dokument se stává neúčinným.

V Milevsku 15. února 2016

Mgr. Petr Barda