fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30 31
Halloween Day 2025
Bobřík informatiky 18. ročník
Vyhodnocení soutěže Battlefield za měsíc říjen 2025
1
Měsíční plán akcí: listopad 2025
2
3 4
Jediný křížek mi nebude rušit moje kruhy
5 6 7
Úspěch v Logické olympiádě kat. C (aktualizováno)
8 9
10
Lingvistická olympiáda 2025
11 12 13
Bobřík informatiky kat. SENIOR
Exkurze do Hornického muzea Příbram
14
ŘEDITELSKÉ VOLNO 14. LISTOPADU 2025
15 16
17 18
Ekonomická olympiáda
19
Soutěž CyberGame
Ekonomická olympiáda: letos u nás tak trochu jinak, avšak úspěšně!
20
Den otevřených dveří 20. listopadu 2025
Soutěž CyberGame
Fotogalerie: Den otevřených dveří
Ekonomická olympiáda: letos u nás tak trochu jinak, avšak úspěšně!
21
Soutěž CyberGame
Střet spolužáků v Písku!
TalentAkademie 2025
22
TalentAkademie 2025
23
TalentAkademie 2025
24 25 26 27 28 29 30
Průběžné hodnocení soutěže Battlefield za měsíc listopad 2025
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Finále soutěže CyberGame

Finále soutěže CyberGame



Datum konání:
5.12.2025

O soutěži CyberGame jsme vás informovali v článku ze 17. listopadu 2025.

Dne 29.11.2025 jsme přinesli článek V soutěži CyberGame jdeme do finále!

V článku vám dlužíme jména postupujících do finále.

Konec prezentace na youtubeZa třídu 2.A postoupila do finále Linda Hadrbolcová, která byla současně nejúspěšnější soutěžící z naší školy v základním kole. Spolu s ní postoupila Viktorie Štuková. Tým kvarty tvořily Justýna Kuzdasová a Anna Marie Horná. Kvarta byla v celkovém hodnocení úspěšnější než 2.A.

Finále bylo odstartováno 5. prosince 2025 v 10 hodin a naší škole se konalo v multifunkční učebně č. 105. Hned na počátku se objevily dvě komplikace. 

Ve čtvrtek 4. prosince jsem zjistil, že ve třídě 2.A chybí naše nejúspěšnější soutěžící základního kola Linda Hadrbolcová. Určil jsem proto náhradníka pro tým třídy 2.A a to třetího v pořádí ve třídě Radka Trojáčka. Ten v pátek soutěžil v třídním týmu společně s Viktorií Štukovou.

Druhou komplikací bylo, že prezentace na webu youtube.com, ze které nutno odečíst PIN do soutěže, nešla spustit na našich školních počítačích, protože její sdílené sledování zakázal správce sítě. Když jsem ji však den před spuštěním testoval, nehlásila žádné problémy. Soutěžící naštěstí odečetli PIN ze svých mobilních telefonů, které připojili přes data. Moc jim děkuji za pomoc s organizací soutěže.

Pak už se rozběhla vlastní soutěž zahrnující 16 otázek na webu kahoot.it. Celkem soutěžilo 190 škol z celé ČR. Z našich dvojic se výsledek lépě vydařil týmu 2.A. Takže uspěšnost týmů se obrátila. 

Děkuji našim finalistům za účast v soutěži, určitě si mohli ověřit své kompetence v oblasti kyberbezpečnosti. Děkuji i všem účastníkům základního kola. I oni spolu se všemi žáky, kteří studují informatiku, si budou moci sami zkusit finálový test.