Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Školní kolo soutěže Nejlepší JA Titan tým 2021
Velikonoční soutěž v psaní na rychlost (nejen) pro pokročilé
Průběh školního kola hry JA Titan (znovu aktualizováno)
Školní akce v rámci Global Money Week 2021
Prodloužení omezení provozu školy
Průběh školního kola hry JA Titan (3. část)
30
Školní kolo soutěže Nejlepší JA Titan tým 2021
Velikonoční soutěž v psaní na rychlost (nejen) pro pokročilé
Průběh školního kola hry JA Titan (znovu aktualizováno)
Školní akce v rámci Global Money Week 2021
Prodloužení omezení provozu školy
Průběh školního kola hry JA Titan (3. část)
31
Aktualizace školních webových stránek v březnu 2021
Prodloužení omezení provozu školy
Průběh školního kola hry JA Titan (3. část)
Velikonoční soutěž v psaní na rychlost byla velmi úspěšná
1
Prodloužení omezení provozu školy
Měsíční plán akcí: duben 2021
2
Prodloužení omezení provozu školy
3
Prodloužení omezení provozu školy
4
Prodloužení omezení provozu školy
5
Prodloužení omezení provozu školy
6
Prodloužení omezení provozu školy
K přijímačkám: povinnost testování a omlouvání z řádného termínu
7
Prodloužení omezení provozu školy
8
Prodloužení omezení provozu školy
Závěrečná konference Pražského studentského summitu
9
Prodloužení omezení provozu školy
10
Prodloužení omezení provozu školy
11
Prodloužení omezení provozu školy
12
Informace k provozu školy od 12. dubna 2021 (až do odvolání)
13
Materiál MŠMT ze dne 13.4.2021: Ochrana zdraví ...
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
Drobečková navigace

Hlavní strana > Aktuality > VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO

VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO



Datum konání:
26.6.2019

Obdržel jsem velmi hezký článek od dívek z kvarty.

divadlo.jpgDobrovolníci z tříd kvarta a 2. A se pod vedením svého učitele českého jazyka rozhodli, že si založí vlastní školní divadlo. Scházeli se každou středu v učebně č. 206 od počátku školního roku. Náplní prvních hodin byla příprava, studenti se učili lépe porozumět textu a jeho myšlenkám. Procvičovali si uvolněný, přirozený pohyb, improvizaci a mimo jiné i mluvený projev. 

Postupem času začali rozebírat dílo, ze kterého vybírali scény, které později – po pečlivém rozboru – zahráli. Ze skutečného textu vycházel pouze základ, studenti se o hodinách snažili přijít především s vlastními nápady a společně vytvářely charaktery postav. Krátké scénky ze života hrdinů byly o výuce časté, stejně tak i práce s jednoduchými rekvizitami a divadelním prostředím. 

Na závěr bychom chtěli poděkovat panu učiteli Korbelovi za to, že si na nás udělal čas a po celý školní rok nás učil základům divadla.