fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Ve SKIRMISHI jsme nejaktivnější školou v JčK!
Fond Sidus - poděkování
29 30 1
Měsíční plán akcí: květen 2025
2
Soutěž Battlefield - stav k 30. dubnu 2025
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE JAKO NÁSTROJ PRO BUDOVÁNÍ LEPŠÍCH VZTAHŮ A PŘEDCHÁZENÍ KONFLIKTŮM
13 14 15
Seznam přijatých uchazečů PZ z 1. kola do 4G a 6G pro šk. rok 2025/2026
16 17 18
19
ŠKOLNÍ E-SHOP ZNOVU OTEVŘEN
Vyhlášení 2. kola přijímacího řízení pro šk. rok 2025/2026
Ohlédnutí za (nejen) letošními maturitami
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
20
Ohlédnutí za (nejen) letošními maturitami
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
21
Ohlédnutí za (nejen) letošními maturitami
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
22
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
23
Jsme 3. v ČR v Psaní hravě základních škol a víceletých gymnázií!
24 25
26
Jihočeský kraj ocenil vítěze krajského kola soutěže SKIRMISH
27
Napsali (nejen) o nás
Mapový kvíz o znalosti zeměpisných znalostí USA a Kanady
28 29
Napsali o nás: Studenti se loučili s milevským gymnáziem v Latinské škole kláštera
30 31 1
Měsíční plán akcí: červen 25
Soutěž Battlefield - stav k 31. květnu 2025
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO

VÍDEŇSKÝ MORD ANEB NAŠE ŠKOLNÍ DIVADLO



Datum konání:
26.6.2019

Obdržel jsem velmi hezký článek od dívek z kvarty.

divadlo.jpgDobrovolníci z tříd kvarta a 2. A se pod vedením svého učitele českého jazyka rozhodli, že si založí vlastní školní divadlo. Scházeli se každou středu v učebně č. 206 od počátku školního roku. Náplní prvních hodin byla příprava, studenti se učili lépe porozumět textu a jeho myšlenkám. Procvičovali si uvolněný, přirozený pohyb, improvizaci a mimo jiné i mluvený projev. 

Postupem času začali rozebírat dílo, ze kterého vybírali scény, které později – po pečlivém rozboru – zahráli. Ze skutečného textu vycházel pouze základ, studenti se o hodinách snažili přijít především s vlastními nápady a společně vytvářely charaktery postav. Krátké scénky ze života hrdinů byly o výuce časté, stejně tak i práce s jednoduchými rekvizitami a divadelním prostředím. 

Na závěr bychom chtěli poděkovat panu učiteli Korbelovi za to, že si na nás udělal čas a po celý školní rok nás učil základům divadla.