fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Aktualizace školních stránek v listopadu 2020
Bobřík informatiky: Výsledky kategorie SENIOR
Výuka v nižším stupni víceletého gymnázia od 30. listopadu 2020
1
Měsíční plán akcí: prosinec 2020
Maturitní předměty ve třídě 4.A (2017-2021)
2
Soutěž Finanční gramotnost
3 4
Školní kolo Ekonomické olympiády
Dnes jsme měli mít maturák :-(
5 6
7
Provoz školy od 7. prosince 2020
8
Třikrát a dost! aneb Výuka informatiky zábavně
Burza škol online
9 10 11 12
Výsledky Ekonomické olympiády
13
14 15 16 17 18
Maturitní zpravodaj č. 53/2020
19 20
21
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
22
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY ze dne 14.12.2020 č. 1335 o přijetí krizového opatření
23 24
P.F. 2021
Vánoční kvíz (výsledky)
25
P.F. 2021
26
P.F. 2021
27
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
28
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
29
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
30
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
31
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
1
P.F. 2021
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Měsíční plán akcí: leden 2021
2
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
3
INFORMACE K PROVOZU ŠKOLY OD 27. PROSINCE DO 10. LEDNA
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Bobřík informatiky

Bobřík informatiky



Datum konání:
11.11.2019
Datum ukončení:
15.11.2019

Soutěže Bobřík informatiky se naše škola účastní již od 1. ročníku.

bobrik_cz-maly.pngBOBŘÍK INFORMATIKY je předmětová soutěž, podporovaná Ministerstvem školství.

  • Soutěž je cílena na běžného bystrého žáka se zájmem o svět technologií.
  • Klade si za cíl seznamovat žáky a jejich učitele s tím, co to jsou informatické otázky a problémy, a že informatika není totéž co ovládání počítače.
  • Soutěží se v pěti věkových kategoriích od 4. ročníku ZŠ po maturitu.
  • Soutěžící odpovídají na otázky z oblasti informatického myšlení, algoritmizace, porozumění informacím, řešení problémů a digitální gramotnosti.
  • Soutěžící vyplňují online test, v němž vybírají z několika odpovědí nebo přemísťují objekty na obrazovce.
  • Soutěžení probíhá na počítačích, v počítačové učebně školy.

Soutěž je určena žákům 4. – 9. tříd základních škol a studentům středních škol. Soutěžící jsou rozděleni do kategorií podle toho, jaký ročník školy navštěvují:

 Kategorie    Věk  Počet otázek     Doba testu 
 Mini  4. – 5. r. ZŠ 12 30 min
 Benjamin  6. – 7. r. ZŠ (prima – sekunda osmiletého gymnázia) 12 40 min
 Kadet  8. – 9. r. ZŠ (tercie – kvarta osmiletého gymnázia) 12 40 min
 Junior  1. – 2. r. SŠ (kvinta – sexta osmiletého gymnázia) 12 40 min
 Senior  3. – 4. r. SŠ (septima – oktáva osmiletého gymnázia) 12 40 min

plakatbobr2019zs-page-001.jpgPravidla pro účast:

  • Žák nesmí soutěžit ve více kategoriích. Někdy totiž zařazujeme do dvou kategorií tutéž nebo velmi podobnou otázku, jejím řešením ve vyšší kategorii by takový soutěžící získal neoprávněnou výhodu pro svoji kategorii. Pokud žák soutěží ve starší kategorii, je to v pořádku, ale nesmí již soutěžit ve své kategorii.
  • Žák nesmí soutěžit v mladší kategorii. Může si test "zahrát", ale koordinátor takového žáka musí odstranit z oficiálního pořadí.

plakatbobr2019ss-page-001.jpgBodování v testu:

Za každou správně zodpovězenou otázku získáte body. Když odpovíte nesprávně, nějaké body se odečtou. Pokud na otázku neodpovíte, dostanete za ni 0 bodů. Někdy je tak vhodnější se vyhnout odpovědi než odpovědět naslepo.

Počet bodů, které za otázku získáte, je v testu vidět ve sloupci vlevo od zadání. Otázky jsou rozděleny do tří skupin podle obtížnosti: 4 lehké, 4 střední a 4 těžké.

Na začátku testu má každý soutěžící 48 bodů (aby se mohly body odečítat). Maximálně lze dosáhnout 196 bodů. Hranice pro úspěšného řešitele je 120 bodů.

 

 

Soutěžní den

  •  7:30 - 15:30 testování dané kategorie

kalendar2019

Konkrétní rozpis soutěžení na naší škole bude doplněn.

(zdroj: ibobr.cz)