Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1
Měsíční plán akcí: leden
P.F. 2020
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
Surrealistický sen studenta před maturitou z Čj
Finanční gramotnost: Školní kolo je za námi
14
Pět našich žáků se zúčastní natáčení pořadu Fokus Václava Moravce
Fokus Václava Moravce a exkurze v ČT
15 16
Zkoušky nanečisto
Výsledky přijímacích zkoušek nanečisto 16.1.2020
17 18
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
19
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
20
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
21
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
22
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
23
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
24
Pozvánka na maturitní ples sexty (2014-2020)
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
25
Fotogalerie: Lyžák aneb co přichází ze Slovanky
26
27 28 29 30 31
Aktualizace webových stránek v lednu 2020
1 2
Drobečková navigace

Hlavní strana > Aktuality > Krajské kolo Matematické olympiády Z9

Krajské kolo Matematické olympiády Z9



Datum konání:
22.3.2016

Výsledková listinamo.pngPo úspěchu na okresním kole Matematické olympiády kat. Z9 (pro žáky 9. tříd a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií) pozvala porota do krajského kola nejen sekundána Petra Koláře, který skončil na děleném 1. místě, ale i jeho spolužačku Pavlu Maškovou, která skončila na "okrese" čtvrtá.

V krajském kole v Českých Budějovicích si naši soutěžící své pořadí obrátili. Pavla se zařadila na velmi pěkné 9. místo. Stala se jednou ze 14 soutěžících, kteří byli označeni jako úspěšní řešitelé. Petr skončil pod čarou úspěšných řešitelů, avšak ne příliš daleko od ní na 17. místě. Nechal za sebou ještě 30 soutěžících, protože v krajském kole se mezi sebou "utkalo" celkem 47 mladých matematiků.

Oběma blahopřejeme a děkujeme jim za vzornou reprezentaci školy.

O kole okresním jsem psali 14. února 2016 v tomto článku.

Krajské kolo z pohledu samotných studentů:

Do Českých Budějovic jsme dorazili v časných ranních hodinách. Po příjezdu jsme obdrželi od organizátorů svačinku, kterou jsme oba ihned snědli. Poté nás rozdělili do tříd a my jen čekali na ty pekelně těžké úlohy. V zadání byly čtyři úlohy, na každou hodinu času. Matematická olympiáda je specifická v tom, že nestačí správný výsledek, nýbrž i náš postup musíme detailně popsat. Některé příklady se nám zdály řešitelné, ale některé byly velice složité. Po čtyřech hodinách přemýšlení a dumání, jsme se setkali na chodbě a dlouze konverzovali o řešení úloh. Výsledky nás velice překvapily a jsme z nich potěšeni.