Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31
Aktualizace školních webových stránek v měsíci říjnu 2019
1
Měsíční plán akcí: listopad
LO: Žaneta postoupila do krajského kola!
Krajské kolo Logické olympiády
2 3
4
Středoškolská futsalová liga
5 6
Informace ke stávce ve středu 6. 11. 2019
7 8 9
Navštívili nás naši absolventi
10
11
Bobřík informatiky
Testování Scio
Předběžné výsledky soutěže Bobřík informatiky - SENIOR
12
Bobřík informatiky
Testování Scio
Maturitní zpravodaj č. 52/2019
13
Bobřík informatiky
Testování Scio
GISDay 2019
14
Bobřík informatiky
Testování Scio
15
Bobřík informatiky
16 17
18 19
Kam po základce? Do milevského gymnázia!
Den otevřených dveří
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
Přihlašování k maturitě JARO 2020
30
Orientační kalendář maturity JARO 2020
1
Drobečková navigace

Hlavní strana > Aktuality > Maturity ve třídě 4.A byly úspěšné

Maturity ve třídě 4.A byly úspěšné



Datum konání:
25.5.2018

Jak už jsme vás informovali, z 27 žáků třídy 4.A, kteří ukončili studium ve 4. ročníku, úspěšně přešlo přes didaktické testy celkem 25. Těchto 25 maturantů bylo úspěšných i v písemné a ústní části, takže 31. května mohli obdržet maturitní vysvědčení.

Připravil jsem několik grafů:

Maturita celkověGraf celkových výsledků ukazuje, že z 25 úspěšných absolventů 11 prospělo s vyznamenáním.

Celkové počty známekDruhým grafem je histogram celkových četností jednotlivých známek za všech povinných předmětů. Celková četnost byla sto známek z maturity (25 přihlášených maturantů krát 4, což je počet známek z maturity na naší škole). Ředitel školy stanovil, že na naší škole lze maturovat ze čtyř povinných předmětů. 

Další trojice grafu se týká společné části maturitní zkoušky, konkrétně nejprve celkové známky z českého jazyka (ze všech tří součástí:  didaktický test, písemná práce a ústní část), tuto zkoušku konali všichni žáci. Další dva grafy pak ukazují výsledky v předmětech podle kterých se žáci rozdělili do dvou skupin. První skupina skládala společnou část z anglického jazyka, těchto úspěšných žáků bylo 17 a graf uvádí strukturu známek společně za všechny tři součásti (didaktický test, krátká písemná práce a ústní část). Poslední ze těchto tří grafů uvádí strukturu známek z matematiky, kterou úspěšně absolvovalo osm žáků. K získání známky z matematiky bylo nutné úspěšně zvládnout didaktický test.

Český jazykAnglický jazykMatematika