fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30
Předávání vysvědčení
Závěr školního roku 2019/2020
1
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Měsíční plán akcí: červenec 2020
Pořadí přijatých uchazečů do 4G - 2. kolo
2
Úřední dny o prázdninách (červenec)
Slavnostní předávání maturitních vysvědčení třídě 4.A
3
Úřední dny o prázdninách (červenec)
4
Úřední dny o prázdninách (červenec)
5
Úřední dny o prázdninách (červenec)
6
Úřední dny o prázdninách (červenec)
7
Úřední dny o prázdninách (červenec)
8
Úřední dny o prázdninách (červenec)
9
Úřední dny o prázdninách (červenec)
10
Úřední dny o prázdninách (červenec)
11
Úřední dny o prázdninách (červenec)
12
Úřední dny o prázdninách (červenec)
13
Úřední dny o prázdninách (červenec)
14
Úřední dny o prázdninách (červenec)
15
Úřední dny o prázdninách (červenec)
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Drobečková navigace

Úvod > O škole > Aktuality > Okresní kolo Konverzační soutěže v NEJ kat. III.A (aktualizováno)

Okresní kolo Konverzační soutěže v NEJ kat. III.A (aktualizováno)



Datum konání:
8.2.2018

Výsledková listinaVe čtvrtek 8. února 2018 se v Písku konalo okresní kolo Konverzační soutěže v německém jazyce kategorie III.A (SŠ). První dvě místa obsadili dva chlapci z píseckého gymnázia Adam Turek a Vít Kozák. S nimi soutěžily dvě dívky z naší školy. Na třetím místě skončila Tereza Čunátová z kvinty. Její spolužačka Kamila Cichrová byla čtvrtá.

Do krajského kola, které se bude konat 23. března 2018, postupuje pouze vítěz.

Děkujeme našim kvintánkám za reprezentaci školy.

Požádal jsem naši účastnici Terezu Čunátovou o její postřehy. Zde jsou: 

Dne 8. 2. 2018 proběhlo okresní kolo konverzační soutěže v německém jazyce, jež se v letošním roce potýkalo s minimální účastí. Jelikož se v naší kategorii počet soutěžích na poslední chvíli zredukoval na pouhé čtyři, do lavic píseckého Domu dětí a mládeže jsme usedly pouze my, dvě studentky našeho gymnázia, a dva žáci gymnázia píseckého. Soutěž se, ostatně jako už několik let, skládala ze dvou částí, poslechové a ústní. Jakmile jsme na základě vyslechnutého textu vyplnili požadované informace, přistoupili jsme k druhé části, kde jsme se po vylosování daného tématu, krátce představili a následně několik minut hovořili a konverzovali s členkami komise. Přestože se lépe umístili místní, a v krajském kole tak naše škola nebude mít své zástupce, jsme rády, že jsme se mohly zúčastnit a získat tak další jazykové zkušenosti.